Szkolenia otwarte
EFEKTYWNA OBSŁUGA TRUDNEGO I WYMAGAJĄCEGO KLIENTA
| 21-22 maja 2020
|
|
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- zrozumiesz jaką odpowiedzialność niesie za sobą praca w dziale obsługi klienta
- dowiesz się jak usprawnić jakość obsługi klienta poprzez wypracowanie modelu prawidłowej postawy pracownika
- posiądziesz umiejętność docierania do potrzeb klienta oraz reagowania na jego zarzuty oraz ostrzeżenia
- poznasz sposoby skutecznego eliminowania agresywnych reakcji klienta
- nauczysz się jak rozpoznać prawdziwe źródła zastrzeżeń klienta
- dowiesz się jak pracować z klientem roszczeniowym, zdenerwowanym, nieprzyjemnym lub aroganckim
- poznasz prawa reklamacyjne przysługujące klientowi oraz jak kształtują się twoje obowiązki.
Warsztaty adresujemy do:
- dyrektorów i przedstawicieli handlowych
- pracowników działów obsługi klienta
- pracowników działów sprzedaży
- pracowników zajmujących się sprzedażą bezpośrednią
- osób mających bezpośredni kontakt z klientem w codziennej pracy
- wszystkich zainteresowanych tematyką warsztatów.
Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:
- diagnoza osobistych zasobów w kontakcie z klientem
- bezpośrednie przećwiczenie umiejętności uzyskanych podczas zajęć
- rozwiązywanie zadań problemowych i case study,
- poszukiwanie nowych/optymalnych rozwiązań poprzez rozwiązywanie ćwiczeń,
wypełnianie kwestionariuszy i testów, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień - zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę
- indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem, dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania
i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
Zajęcia prowadzone w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia. Mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas warsztatów.
Program warsztatów:
- REGUŁY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
- firma ukierunkowana na klienta
- rola obsługi klienta w działalności przedsiębiorstwa
- jak organizować sprawną obsługę klienta?
- RADZENIE SOBIE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI W KONTAKCIE Z KLIENTEM - WZORCE REAGOWANIA
- zastrzeżenia klienta
- krytyka ze strony klienta
- techniki radzenia sobie z "nie" klienta
- reakcje na zachowania agresywne - sytuacje konfliktowe
- rozpoznawanie potrzeb klienta i strategie postępowania
- TYPOLOGIA TRUDNEGO KLIENTA
- cztery typy klientów
- zachowania typowe dla trudnego klienta
- radzenie sobie z różnymi typami klientów
- typowe błędy w kontaktach z trudnymi klientami
- ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIENTEM
- formułowanie asertywnych komunikatorów w kontakcie z klientem
- rodzaje zachować nieasertywnych
- mapa asertywności - diagnoza własnej asertywności
- przewaga zachowań asertywnych
- język asertywności
- korzyści i zagrożenia wynikające z postaw asertywnych
- metody radzenia sobie z postawami asertywnymi
- REAGOWANIA NA ZASTRZEŻENIA KLIENTA
- rodzaje zastrzeżeń
- techniki reagowania na konkretne zastrzeżenia
- radzenie sobie z emocjami klienta
- reagowanie na nierealne oczekiwania klienta
- MANIPULOWANIE ZACHOWANIEM SWOIM I KLIENTA - TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU
- co należy rozumieć podpoję ciem manipulacja
- czy manipulacja jest etyczna?
- techniki manipulacyjne
- motywacje klienta - racjonalne i emocjonalne
- psychologiczne reguły wpływania na klienta
- skuteczne finalizowanie rozmów z klientami
- konsekwencje stosowania manipulacji
- "JA" W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIENTEM - DIAGNOZA OSOBOWOŚCIOWA
- pozytywna samoocena i własne mocne strony
- autoprezentacja w kontakcie z klientem
- typy osobowości osób obsługujących klienta
- główne atuty obsługującego
- ROLA REKLAMACJI W FIRMIE
- dlaczego nie lubimy reklamować?
- analiza typowych modeli i form obsługi reklamacji
- reklamacja, jako zapowiedź trudnej sytuacji w relacji z klientem
- kultura organizacji a reklamacje
- reklamacja - informacja na temat jakości obsługi klienta
- etapy w procesie przyjmowania reklamacji
- zarządzanie reklamacją, jako zjawiskiem kreującym relacje z klientem
- POZYCJA KLIENTA W PROCESIE REKLAMACYJNYM
- prawa i obowiązki konsumenta
- ocena oczekiwań klienta związanych ze zgłaszanym problemem
- charakterystyka podstawowych postawa w procesie reklamacji
- PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI
- podstawy prawne
- jak długo trwa odpowiedzialność?
- konsekwencje nieuznania reklamacji
- STRES ZWIĄZANY Z OBSŁUGĄ TRUDNEGO KLIENTA
- sposoby radzenia sobie ze stresem
- jak szybko z relaksować się na stanowisku pracy
- oddzielanie pracy od życia osobistego - jak stres zostawić w pracy?
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach: I dzień - 10.00 - 17.00 II dzień - 9.00 - 16.30
Sale szkoleniowe EMPRIZ Training
Sale szkoleniowe EMPRIZ Training znajdują się w centrum miasta, niespełna piętnaście minut Starego Miasta czy dworców PKP i PKS, co znacznie ułatwia Uczestnikom dotarcie na szkolenie.
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 700,00 zł
Szkolenie w terminie 21-22 maja 2020 r.: Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 10 maja 2020 r. wynosi: 700,00 zł brutto Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 10 maja 2020 r. wynosi: 790,00 zł brutto RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w trakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa. Szkolenia realizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlatego też istnieje możliwość otrzymania przez Uczestników zaświadczenia ukończenia na druku urzędowym MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana z Klientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który z przyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|