WYSZUKIWARKA
 


 


 
Już wkrótce - nowości w naszej ofercie szkoleniowej
 


Szkolenia otwarte


ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W JEDNOSTKACH ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
21-22 listopada 2019

Celem szkolenia jest:

  • zapoznanie z najistotniejszymi aspektami zarządzania w administracji publicznej
  • poznanie działań mających na celu podniesienie efektywności zespołu
  • poznanie skutecznych metod zarządzania pracownikami
  • uzupełnienie wiadomości w obszarze motywowania, komunikacji i organizacji pracy zespołu
  • przygotowanie uczestników do podejmowania działań mających na celu zwiększanie stopnia identyfikacji współpracowników z celami instytucji
Zapraszamy do uczestnictwa:
  • osoby zajmujące kierownicze stanowiska w podmiotach administracji publicznej
  • dyrektorów i kierowników zakładów budżetowych

Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:

  • Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia.
  • Burze mózgów
  • Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne definiowanie własnych silnych
    i słabych stron, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
  • Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
  • Nagrania audiowideo - pozwalające zaobserwować siebie w symulowanych sytuacjach
  • Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
  • Psychozabawy
  • Testy i trening umiejętności

Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
 

ROLA MENADŻERA W ORGANIZACJI

  • szef - przywódca czy menedżer?
  • role i zadania lidera
  • trudne wybory relacji menedżera z podwładnymi
  • autoanaliza własnego potencjału przywódczego
  • style kierowania ludźmi - które są użyteczne w zależności od typu zespołu?
  • diagnoza własnego stylu kierowania - gdzie tkwi mój potencjał?
  • gdzie tkwi największy potencjał pracowników?
     

SKUTECZNOŚĆ ORGANIZACJI PUBLICZNEJ OPARTEJ NA POTENCJALE ZESPOŁÓW

  • właściwe definiowanie celów w organizacji o charakterze publicznym
  • wspólne kreowanie celów - jak sprawić by pracownicy utożsamiali się z celami organizacji?
  • twórcze inicjowanie nowych zadań i celów
     

DZIAŁANIA MAJĄCE NAJWIĘKSZY WPŁYW NA EFEKTYWNOŚĆ ZESPOŁU

  • cechy idealnego - efektywnego zespołu
  • jak zbudować taki zespół? - wypracowanie zadań
  • kluczowe zadania wpływające na efektywność pracy menadżera
  • jak odkryć i wykorzystać silne strony pracowników?
  • jakie są wartości i priorytety członków zespołu?
  • narzędzia pozwalające diagnozować potencjał i kompetencje pracowników
     

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE

  • komunikacja pozioma i pionowa w dziale i w organizacji
  • rodzaje komunikacji, kanały komunikacyjne
  • bariery i błędy komunikacyjne
  • werbalne i niewerbalne narzędzia aktywnego słuchania
  • język przekonywania, perswazji, wywierania wpływu
  • typologia osobowości - charakterystyka typów i preferowanych sposobów komunikacji
     

USPRAWNIANIE DZIAŁAŃ ZESPOŁU POPRZEZ ROZMOWY ROZWOJOWE

  • rozmowy rozwojowe jako styl zarządzania ludźmi
  • czym jest rozmowa rozwojowa i dlaczego jest tak efektywnym narzędziem zarządzania ludźmi?
  • zasady funkcjonowania rozmów rozwojowych w organizacji
  • analiza najczęściej popełnianych błędów w procesie prowadzonych rozmów z podwładnymi
  • kiedy stosować rozmowy rozwojowe?
  • style prowadzenia rozmów rozwojowych
  • analiza preferowanego przez pracownika stylu rozwoju
     

ROZMOWY ROZWOJOWE - GŁÓWNE DZIAŁANIA I KOMPETENCJE

  • jakie działania obejmuje proces rozmów rozwojowych?
  • pytania diagnozujące sytuację wyjściową
  • pytania monitorujące realizację zadań
  • uczenie i trening pracowników
  • mechanizmy zapamiętywania i metody uczenia pracowników
  • zasady udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
  • dlaczego pracownicy lubią kanapki?
  • trening udzielania informacji zwrotnej
      

DELEGOWANIE ZADAŃ - SKUTECZNE NARZĘDZIA W USPRAWNIANIU DZIAŁAŃ

  • rola i znaczenie delegowania zadań w sprawnie funkcjonującym zespole
  • czym charakteryzuje się dobrze sformułowane zadanie?
  • jak dopasować zadania do kompetencji i umiejętności pracownika?
  • obszar odpowiedzialności pracownika, czyli równowaga pomiędzy autonomią a kontrolą
  • „dodawanie władzy" członkowi zespołu
  • jak przekazywać informacje o przydzielanym zadaniu, uprawnieniach lub odpowiedzialności
     
ZARZĄDZANIE A MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW ZESPOŁU 
  • co motywuje pracowników?
  • narzędzia motywowania
  • psychologia motywowania
  • motywacja w pracy - czynniki higieny i czynniki uskrzydlające (Maslow, Herzberg)
  • zarządzanie i motywowanie w zależności od sytuacji w zespole (poziom motywacji, poziom kompetencji)
  • zasady udzielania pochwał
  • zasady prowadzenia rozmowy dyscyplinującej
  • cykl motywacji i demotywacji
     

UWALNIANIE POTENCJAŁU ZESPOŁU POPRZEZ INFORMACJE ZWROTNE

  • informacja zwrotna jako narzędzie asertywnego przekazywania komunikatu
  • sztuka odczytywania i wykorzystywania istotnych informacji
  • poziomy rozwoju zespołu a zasady udzielania informacji zwrotnej
  • konstruktywny sposób przekazywania negatywnej informacji zwrotnej
  • jak dawkować informacje zwrotne?
  • kiedy używać negatywnego a kiedy pozytywnego feedback'u?
  • jak udzielać informacji zwrotnej aby podnosiła efektywność pracy?

 

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 990,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Proszę o przesłanie dodatkowych informacji o szkoleniu:

Imię i nazwisko


Nazwa organizacji


Telefon


E-mail



Wróć