Szkolenia otwarte
WINDYKACJA NALEŻNOŚCI - aspekt prawny i negocjacyjny |
|
Biorąc udział w szkoleniu uzyskacie Państwo praktyczną wiedzę na temat:
- prawnych aspektów windykacji należności
- poprawy ściągalności należności
- zasad prowadzenia skutecznej rozmowy windykacyjnej, zarówno bezpośredniej jak i telefonicznej
- form zabezpieczenie należności
- technik wywierania wpływu na klienta w procesie windykacyjnym oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- profesjonalnego przygotowania się oraz przeprowadzenia negocjacji windykacyjnych z dłużnikiem
- postępowania egzekucyjnego oraz sankcji wobec dłużników
Szkolenie adresujemy do:
- pracowników działów handlowych, call center, księgowych
- osób odpowiedzialnych za monitorowanie płatności klientów
- wszystkich firm, w których występuje udział windykacji
- wszystkich osób, których celem jest zwiększanie skuteczności i ściągania należności
Metody prowadzenia zajęć:
- szkolenie prowadzone będzie w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia
- atrakcyjność zajęć zapewnią liczną przykłady, ćwiczenia, testy, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
- zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę szkolenia
- indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
- mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia
Ramowy program szkolenia:
- PRAWNE ASPEKTY WINDYKACJI NALEŻNOŚCI
- prawne zabezpieczenie należności
- odzyskiwanie należności
- PLAN STRATEGII ODZYSKIWANIA NALEŻNOŚCI, CZYLI JAK POPRAWIĆ ŚCIĄGALNOŚĆ NALEŻNOŚCI
- procedury windykacyjne
- skuteczna organizacja pracy osób zajmujących się windykacją
- WINDYKACJA TELEFONICZNA
- specyfika windykacji telefonicznej
- sztuka przekazywania trudnych informacji
- WINDYKACJA W KONTAKTACH BEZPOŚREDNICH
- metody zdobywania przewagi w rozmowie z dłużnikiem
- jak sobie radzić z typowymi wymówkami dłużników
- ZABEZPIECZENIE NALEŻNOŚCI
- zagadnienia wstępne - zabezpieczenia osobiste i rzeczowe
- weksel in blanko i poręczenie wekslowe
- NEGOCJACJE WINDYKACYJNE Z DŁUŻNIKIEM
- techniki skutecznych negocjacji
- od czego zależy sukces w negocjacjach windykacyjnych
- REGULACJE PRAWNE
- zobowiązania z umów
- aspekt prawnopodatkowy
- POSTĘPOWANIE EGZEKUCYJNE
- podstawowe zasady postępowania egzekucyjnego
- jak właściwie sporządzić wniosek o egzekucje
- POSTĘPOWANIE WOBEC DŁUŻNIKÓW
- charakterystyka postępowań wobec dłużników
- rodzaje postępowań wobec dłużników
- SANKCJE WOBEC DŁUŻNIKÓW
- ostrzeganie dłużnika
- Krajowy Rejestr Dłużników - zasady funkcjonowania
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach: I dzień - 10.00 - 17.00 II dzień - 9.00 - 16.30
UWAGA! Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń.
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 660,00 zł
RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|