WYSZUKIWARKA
 


 


 
Już wkrótce - nowości w naszej ofercie szkoleniowej
 


Szkolenia otwarte


PROFESJONALNE ZARZĄDZANIE SEKRETARIATEM
16-17 kwietnia 2020

Dzięki udziałowi w naszych warsztatach:


  • lepiej poznasz klasyczne jak i nowe podejście do zawodu sekretarki lub asystentki
  • pomożemy Ci poznać wszystkie tajniki pracy biurowej, dzięki której stanie się ona łatwiejsza i szybsza, a zarazem jej efektywność wzrośnie sprawiając, że twoi zwierzchnicy zaczną Cię postrzegać jako profesjonalnego pracownika
  • jeśli pracujesz na stanowisku sekretarki, zarządzasz albo pomagasz w kierowaniu biurem, a praca ta sprawia Ci wiele przyjemności, nasz warsztat na pewno jest dla Ciebie
  • jeśli w tej chwili dokonujesz wyboru swojej drogi zawodowej i pragniesz się rozwijać, czerpiąc przy tym z najlepszych wzorców, nasz warsztat na pewno jest dla Ciebie
  • jeśli pragniesz, by postrzegano Ciebie jako najwyższej klasy profesjonalistę, bez względu na fakt czy pracujesz w małej rodzinnej firmie czy w międzynarodowej korporacji, to nasze warsztaty na pewno są dla Ciebie

Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału:


  • sekretarki/sekretarzy, asystentki/asystentów
  • zarówno osoby doświadczone, chcące podnieść swoje kwalifikacje, jak i dopiero przygotowujące się do nowej roli zawodowej, pragnące sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu
  • pracowników administracji
  • wszystkie osoby chcące zdobyć nowe umiejętności, oraz profesjonalnie i kompetentnie wykonywać prace biurowo-kancelaryjne

Metodyka pracy podczas szkolenia:


  • warsztaty połączone będą z prezentacja multimedialną, wspomagającą omówienie tematyczne
  • atrakcyjność zajęć zapewnią liczne przykłady, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
  • indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem, dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania
    i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
  • mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas zajęć oraz maksymalizację efektywności warsztatów

Program warsztatów obejmuje następujące zagadnienia:


  • SEKRETARIAT "WIZYTÓWKĄ ORAZ SERCEM" FIRMY
    • miejsce sekretariatu w strukturze organizacyjnej firmy
    • rola sekretariatu w sprawnym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
    • zakres odpowiedzialności i kompetencji osób zarządzających sekretariatem
    • na czym polega profesjonalizm funkcjonowania sekretariatu?
        
  • ORGANIZACJA NOWOCZESNEGO SEKRETARIATU/BIURA
    • zawody - sekretarka i asystentka - w Europie i w Polsce
    • efektywna współpraca z szefem i osobami strategicznymi w firmie
    • podróż służbowa: krajowa i zagraniczna – zasady organizacji i rozliczeń
        
  • PLANOWANIE ORAZ ORGANIZACJA PRACY SEKRETARIATU
    • zarządzanie czasem pracy sekretariatu
      • organizacja czasu pracy sekretariatu
      • sporządzanie ramowego planu dnia pracy swojego oraz przełożonych
      • ustalanie hierarchii ważności zadań, czyli identyfikowanie priorytetów
      • rozpoznanie i eliminacja „pożeraczy” czasu
    • obieg oraz efektywne zarządzanie informacją
      • sekretariat, jako „centrum informacyjne” firmy
      • źródła pozyskiwania informacji 
      • zasady udzielania informacji 
        • precyzyjne przekazywanie informacji
        • udzielanie informacji zwrotnych
        • dyskrecja w udzielaniu informacji
      • informacje poufne
          
  • ASERTYWNOŚĆ W BIURZE – SCENARIUSZE POSTAW BIZNESOWYCH
    • istota i zasady zachowań asertywnych (test sprawdzający asertywność)
    • asertywność w miejscu pracy
      • przejawy postaw i ich wpływ na zachowania Klientów
        • agresywnych, uległych, manipulatorskich
    • postawa asertywna w zachowaniu i relacjach z innymi ludźmi
    • asertywne wyrażanie poglądów
    • umiejętność wyrażania opinii  
      • asertywna odmowa
      • asertywne stawianie granic i ich obrona
      • przyjmowanie ocen i reakcja na krytykę
    • korzyści i zagrożenia wynikające z asertywnej postawy
    • jak nie ulegać presji i naciskom? – „komunikat ja”, „zdarta płyta”
        
  • DOKUMENTACJA W SEKRETARIACIE
    • zasady obiegu dokumentów w firmie
    • korespondencja biurowa
      • rodzaje korespondencji biurowej
      • ewidencja i tworzenie dokumentów biurowych
      • zasady redagowania pism
      • treść oraz układ graficzny korespondencji biurowej 
    • archiwizacja dokumentacji firmowej
      • metody przechowywania dokumentów
      • zasady porządkowania dokumentów poufnych, finansowych, akt osobowych
      • czas przechowywania poszczególnych dokumentów
         
  • ETYKIETA W SEKRETARIACIE
    • budowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz firmy
      • autoprezentacja
      • kultura osobista
      • rola wyglądu zewnętrznego  
    • biurowy savoir-vivre na co dzień
      • wykorzystywanie zasad savoir-vivre w pracy sekretariatu
      • zachowanie się w różnych okolicznościach (zaproszenia, życzenia, upominki, kondolencje)
    • reguły przyjmowania interesantów oraz gości
      • powitanie,  przedstawienie, tytułowanie
      • zasady pierwszeństwa
      • chronienie czasu pracy szefa, czyli jak dyplomatycznie „odprawić’’ interesanta
    • organizacja imprez firmowych
       
  • SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU SEKRETARIATEM
    • od czego zależy sukces komunikacji w firmie?
    • na co zwracać uwagę by zachęcać innych do kontaktu?- jak budować pozytywną komunikację?
    • bariery w komunikacji (telefonicznej, face to face)
    • komunikacja werbalna
      • jak podczas rozmowy budować atmosferę nastawioną na współpracę?
      • techniki pozwalające minimalizować błędy w komunikowaniu się
      • zasady wykorzystania pytań
      • sztuka aktywnego słuchania
    • biznesowe rozmowy telefoniczne
      • nawiązanie dobrego kontaktu przez telefon
      • przejrzystość i czytelność w rozmowie telefonicznej
      • sposób mówienia w rozmowie telefonicznej – intonacja, szybkość mówienia, modulowanie głosu, dykcja
    • komunikacja niewerbalna
      • od czego zależy pozytywne pierwsze wrażenie?
      • mowa ciała, mowa gestów
         
  • UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE W „TRUDNYCH SYTUACJACH”
    • co to jest „trudna sytuacja” i kiedy przestaje być trudna?
    • jak okiełznać stres? zasoby osobiste i środowiskowe
    • zarządzanie emocjami Klienta, sprawne ich „gaszenie”
    • umiejętności radzenia sobie w sytuacjach problemowych
      • zastrzeżeń ze strony Klienta
      • obiekcji ze strony Klienta
      • krytyki ze strony Klienta


Zajęcia realizowane
są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00 (rejestracja od 9.45)
II dzień - 9.00 - 16.30

Sale szkoleniowe EMPRIZ Training

Sale szkoleniowe EMPRIZ Training znajdują się w centrum miasta, niespełna piętnaście minut Starego Miasta czy dworców PKP i PKS, co znacznie ułatwia Uczestnikom dotarcie na szkolenie.

 


 
 

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 700,00 zł
 
Szkolenie w terminie 16-17 kwietnia 2020 r.:
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 5 kwietnia 2020 r. wynosi: 700,00 zł brutto
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 5 kwietnia 2020 r. wynosi: 790,00 zł brutto

 

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
 

Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w trakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkolenia realizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlatego też istnieje możliwość otrzymania przez Uczestników zaświadczenia ukończenia na druku urzędowym MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana z Klientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który z przyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Proszę o przesłanie dodatkowych informacji o szkoleniu:

Imię i nazwisko


Nazwa organizacji


Telefon


E-mail



Wróć