Szkolenia otwarte
OFFICE MANAGER - ZARZĄDZANIE SEKRETARIATEM. Efektywność w pracy Asystentki - Sekretarki
| 7-8 maja 2020
|
|
Podczas warsztatów omówione zostaną umiejętności, które każda asystentka/sekretarka powinna profesjonalnie opanować, aby podnieść efektywność swojej pracy. Zajęcia obejmować będą między innymi następujące obszary tematyczne:
- skuteczna komunikacja – techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem
postawy asertywnej, tworzenie korzystnego wizerunku wobec klienta, profesjonalna komunikacja telefoniczna - zasady współpracy z szefem i osobami strategicznymi w firmie - identyfikacja
zasad indywidualnych oraz zwyczajowych, jakie należy stosować w pracy - dokumentacja biurowa - zasady opracowywania, przygotowywania i delegowania
- planowanie i organizacja pracy własnej oraz współpracowników - umiejętne
planowanie i zarządzanie czasem i priorytetami, rozpoznawanie - „trudne sytuacje” – opanowanie emocji, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach
stresowych, skuteczne negocjacje z szefem, współpracownikami i klientami.
Warsztaty adresujemy do:
- szefów biur, sekretariatów, kancelarii
- osób odpowiedzialnych za zarządzanie sekretariatem, recepcją
- sekretarek i asystentek zarówno doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje,
- jak i dopiero przygotowujących się do nowej roli zawodowej, pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu.
Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:
- Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
- Burze mózgów
- Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
- Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
- Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
- Testy i trening umiejętności.
Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.
Ramowy program szkolenia:
- OCENA ZAWODU ASYSTENTA/SEKRETARZA
- możliwości rozwoju zawodowego
- odpowiedzialność i kompetencja osób zarządzających sekretariatem
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA - EFEKTYWNE POROZUMIEWANIE
- rozwijanie umiejętności komunikacji dla zwiększenia efektywności pracy
- komunikacja, jako podstawowy składnik interakcji pomiędzy ludźmi
- umiejętności w zakresie komunikacji
- ASERTYWNOŚĆ W BIURZE
- istota i zasady zachowań asertywnych
- asertywność w miejscu pracy
- asertywne wyrażanie poglądów
- umiejętność wyrażania opinii
- przyjmowanie ocen i reakcja na krytykę
- ELEMENTY NEGOCJACJI DLA ASYSTENTEK/SEKRETAREK, CZYLI JAK NIE DAĆ SIĘ PRZECHYTRZYĆ?
- jak reagować na presję
- jak nie poddać się technikom manipulacyjnym
- jak wzbudzić i podtrzymywać zainteresowanie Klienta
- WSPÓŁPRACA Z SZEFEM I OSOBAMI STRATEGICZNYMI W FIRMIE
- umiejętne przekazywanie poleceń szefa innym pracownikom
- Asystent/Sekretarz jako potencjalne źródło nieformalnej informacji (jak uniknąć niepotrzebnych konfliktów)
- utrzymanie prawidłowych relacji z szefem
- lista kluczowych oczekiwań szefa
- ochrona czasu pracy szefa
- efektywność w pracy asystentki
- ZARZĄDZANIE CZASEM - PLANOWANIE I ORGANIZACJA
- analiza osobistego stylu pracy
- koordynacja własnego przebiegu dnia z dniem pracy przełożonego
- ORGANIZACJA PRACY WIELOZADANIOWEJ
- umiejętne planowanie i zarządzanie czasem i priorytetami
- rozpoznanie i eliminacja pożeraczy czasu
- prawidłowa koordynacja zadań
- spójne i obiektywne przekazywanie informacji
- ZARZĄDZANIE PRACĄ BIURA
- informacja zewnętrzna i wewnętrzna
- rodzaje informacji - zbieranie, udzielanie i ich znaczenie
- BIZNESOWE ROZMOWY TELEFONICZNE - specyfika i znaczenie tej drogi informacji
- nawiązanie dobrego kontaktu przez telefon
- przejrzystość i czytelność w rozmowie telefonicznej
- sposób mówienia - w kontaktach telefonicznych
- DOKUMENTACJA BIUROWA - ZASADY OPRACOWYWANIA, PRZYGOTOWANIA I DELEGOWANIA
- BIZNESOWY SAVOIR - VIVRE
- etykieta biznesowa
- zasady pierwszeństwa
- organizacja i udział w spotkaniach
- współpraca ze środkami masowego przekazu
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach: I dzień - 10.00 - 17.00 (rejestracja uczestników od godz. 9.45) II dzień - 9.00 - 16.30
Sale szkoleniowe EMPRIZ Training
Sale szkoleniowe EMPRIZ Training znajdują się w centrum miasta, niespełna piętnaście minut Starego Miasta czy dworców PKP i PKS, co znacznie ułatwia Uczestnikom dotarcie na szkolenie.
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 850,00 zł
Szkolenie w terminie 7-8 maja 2020 r.: Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 27 kwietnia 2020 r. wynosi: 850,00 zł brutto Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 27 kwietnia 2020 r. wynosi: 990,00 zł brutto RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w trakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa. Szkolenia realizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlatego też istnieje możliwość otrzymania przez Uczestników zaświadczenia ukończenia na druku urzędowym MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana z Klientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który z przyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|