WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


NOWOCZESNY MENADŻER - Czyli Akademia Lidera XXI wieku.
1-30 listopada 2019
Celem kursu jest:
  • udoskonalenie umiejętności menedżerskich z punktu widzenia ich przydatności w pełnieniu ról kierowniczych
  • uświadomienie znaczenia marketingu w nowoczesnej firmie chcącej zdobywać przewagę konkurencyjną na rynku
  • wypracowanie metod nowoczesnego działania
  • poznanie technik  wywierania wpływu
  • dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek, dotyczących organizacji pracy własnej i współpracowników
  • poznanie roli Public Relations w budowaniu prestiżu firmy
  • poznanie zasad współczesnego savoir-vivre w biznesie
  • poznanie zasad przygotowywania prezentacji
  • rozwój umiejętności:
    • kreowania swojego wizerunku w biznesie
    • myślenia strategicznego
    • sprawnego podejmowania decyzji 
    • delegowania zadań
    • wyboru metody i organizacji prowadzenia projektów
    • przygotowania atrakcyjnej i skutecznej prezentacji
    • publicznego przemawiania i prezentowania- wyznaczania przewagi strategicznej marki/firmy
    • przeprowadzania analizy marketingowej
    • projektowania strategii dla marki/dla przedsiębiorstwa
  • zaznajomienie się z procesami monitoringu i oceny ryzyka
  • przekazanie kompleksowej wiedzy z zakresu realizacji wywiadu konkurencyjnego
  • nabycie umiejętności trafnej analizy pozyskanych danych oraz przełożenia jednostkowych informacji
Kurs adresujemy do:
  • menedżerów oraz specjalistów marketingu i sprzedaży
  • pracowników działów HR i służb personalnych kadry kierowniczej 
  • wszystkich zainteresowani tematyką kursu
Metody prowadzenia zajęć:
  • Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
  • Burze mózgów
  • Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych,
  • Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
  • Zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę kursu
  • Testy i trening umiejętności

 Program kurs:


  • ZJAZD 1 - PRZYWÓDZTWO I UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKIE
    • Menedżer a zespół - rola lidera w formułowaniu grupy
    • Aby działać skuteczniej i efektywniej...
    • Prawo dla menedżera - co każdy menedżer wiedzieć powinien?
    • Zarządzanie zespołem
    • Etapy zarządzania czasem - prezentacja i wdrażanie procesu zarządzania czasem
    • Sposoby motywowania samego siebie i innych
  • ZJAZD 2 - ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI - CZYLI JAK OSIĄGNĄĆ ZAŁOŻONE CELE W ZMIENNYM ŚRODOWISKU
    • Podstawowe zasady zarządzania projektem
    • Planowanie projektu - etap decyzyjny
    • Dobór zespołu projektowego
    • Harmonogram projektu i monitoring realizacji poszczególnych etapów
    • Etap realizacyjny
  • ZJAZD 3 - PR - BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY
    • Public Relations w firmie
    • Rola menedżera w budowaniu wizerunku firmy
    • Kontakty z mediami
    • Współczesny savoir-vivre w biznesie
    • Sztuka komunikacji w biznesie zgodna z zasadami savoir- vivre
  • ZJAZD 4 - WYSTĄPIENIA PUBLICZNE- ORGANIZACJA SPOTKAŃ BIZNESOWYCH
    • Prezentacja jako efektywne narzędzie komunikacji
    • Przygotowanie prezentacji i przemówień publicznych
    • Mowa ciała
    • Aspekt prowadzenia prezentacji
    • Przyjęcia i uroczystości
  • ZJAZD 5 - STRATEGIA MARKETINGOWA - BUDOWANIE PRZEWAGI RYNKOWEJ W CZASACH KRYZYSU
    • Zarządzanie strategiczne - myślenie menedżera w kategoriach strategicznych
    • Rola i struktura planu marketingowego
    • Badania marketingowe - zbieranie, przetwarzanie i analiza danych
    • Opracowanie strategii marketingowej firmy
  • ZJAZD 6 - WYWIAD GOSPODARCZY (KONKURENCYJNY)
    • Rzetelna informacja jako najcenniejszy zasób firmy- podstawowe pojęcia
    • Rola wywiadu gospodarczego w zarządzaniu przedsiębiorstwem
    • Biały wywiad
    • Nieoficjalnie metody pozyskiwania informacji gospodarczych (szary i czarny wywiad)
    • Analiza konkurencji na podstawie raportu wywiadu konkurencyjnego
  • ZJAZD 7 - BEZPIECZEŃSTWO GOSPODARCZE FIRMY
    • Źródła zagrożeń dla zasobów informacyjnych organizacji
    • Globalizacja i jej wyzwania dla współczesnego przedsiębiorstwa
    • Werbowanie i podkupywanie pracowników przez konkurencję
    • Polityka bezpieczeństwa przedsiębiorstwa (instytucji)
    • Bezpieczeństwo gospodarcze firmy
    • Metody inwigilacji fizycznej i technicznej

 

Zajęcia odbędą się w terminach:

Warszawa:
10-11 października 2013r.

13-15 listopada 2013r.
12-13 grudnia 2013r.

Wrocław:
28-29 października 2013r.
27-29 listopada 2013r.
19-20 grudnia 2013r.

Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 2 600,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Wróć