WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


CRM - zarządzanie relacjami z klientem

Celem szkolenia jest przedstawienie ważnych aspektów wdrożenia CRM, począwszy od budowania strategii CRM,
poprzez programy lojalnościowe, a skończywszy na zagadnieniach informatycznych.

Szkolenie jest poszerzone o wiele ćwiczeń praktycznych, dzięki czemu uczestnicy będą mogli kontynuować rozpoczęte prace, w ramach swoich projektów CRM.

Szkolenie skierowane jest do:

  • zarządów i właścicieli firm
  • menedżerów działów IT
  • menedżerów działów sprzedaży i marketingu
  • kierowników projektów wdrożenia CRM
  • członków zespołów wdrażających CRM

Metodyka stosowana podczas warsztatów:

  • warsztaty prowadzone będą w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników
  • atrakcyjność zajęć zapewnią praktyczne ćwiczenia
  • zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę warsztatów
  • indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem, dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
  • mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas zajęć

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  • wprowadzenie do filozofii CRM
    • geneza CRM
    • podejścia do CRM
    • cele i korzyści CRM
  • CRM a zyskowność firmy
    • jak dzięki wdrożeniu CRM można zwiększyć zyskowność przedsiębiorstwa?
    • przykład danych funkcjonujących w Polsce przedsiębiorstw
  • CRM kontra marketing tradycyjny
    • cykl życia klienta - jak analizować wartość klientów?
    • identyfikacja klientów - wybór czynników identyfikujących klientów, macierz identyfikacji i selekcji klientów (ćwiczenia praktyczne)
    • rodzaje i wybór strategii CRM
    • budowanie relacji z klientami - inicjowanie związków, pielęgnacja i rozwój związków, kończenie związków
    • budowanie zadowolenia klienta - analiza satysfakcji klientów, troska o klienta (Coustomer Cera), ćwiczenia praktyczne
    • budowanie lojalności klientów - metody tworzenia programów lojalnościowych, program lojalnościowy a wartość klienta (ćwiczenie praktyczne)
  • utrzymanie stałego kontaktu z klientem
  • strategia pojedynczego kontaktu
  • filozofia CRM a technologia informatyczna
  • ocena przygotowania do wdrożenia CRM
  • organizacja projektu CRM w przedsiębiorstwie
  • CRM a call center
  • funkcjonalność dostępnych rozwiązań call center
  • wybór systemu CRM
  • casy wdrożeń CRM
Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 1 490,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Wróć