Szkolenia otwarte
CRM - zarządzanie relacjami z klientem |
|
Celem szkolenia jest przedstawienie ważnych aspektów wdrożenia CRM, począwszy od budowania strategii CRM, poprzez programy lojalnościowe, a skończywszy na zagadnieniach informatycznych. Szkolenie jest poszerzone o wiele ćwiczeń praktycznych, dzięki czemu uczestnicy będą mogli kontynuować rozpoczęte prace, w ramach swoich projektów CRM.
Szkolenie skierowane jest do: - zarządów i właścicieli firm
- menedżerów działów IT
- menedżerów działów sprzedaży i marketingu
- kierowników projektów wdrożenia CRM
- członków zespołów wdrażających CRM
Metodyka stosowana podczas warsztatów: - warsztaty prowadzone będą w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników
- atrakcyjność zajęć zapewnią praktyczne ćwiczenia
- zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę warsztatów
- indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem, dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
- mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas zajęć
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia: - wprowadzenie do filozofii CRM
- geneza CRM
- podejścia do CRM
- cele i korzyści CRM
- CRM a zyskowność firmy
- jak dzięki wdrożeniu CRM można zwiększyć zyskowność przedsiębiorstwa?
- przykład danych funkcjonujących w Polsce przedsiębiorstw
- CRM kontra marketing tradycyjny
- cykl życia klienta - jak analizować wartość klientów?
- identyfikacja klientów - wybór czynników identyfikujących klientów, macierz identyfikacji i selekcji klientów (ćwiczenia praktyczne)
- rodzaje i wybór strategii CRM
- budowanie relacji z klientami - inicjowanie związków, pielęgnacja i rozwój związków, kończenie związków
- budowanie zadowolenia klienta - analiza satysfakcji klientów, troska o klienta (Coustomer Cera), ćwiczenia praktyczne
- budowanie lojalności klientów - metody tworzenia programów lojalnościowych, program lojalnościowy a wartość klienta (ćwiczenie praktyczne)
- utrzymanie stałego kontaktu z klientem
- strategia pojedynczego kontaktu
- filozofia CRM a technologia informatyczna
- ocena przygotowania do wdrożenia CRM
- organizacja projektu CRM w przedsiębiorstwie
- CRM a call center
- funkcjonalność dostępnych rozwiązań call center
- wybór systemu CRM
- casy wdrożeń CRM
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 1 490,00 zł
RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|