Szkolenia otwarte
COACHING od menagera do coach'a - nowy standard zarządzania |
|
Naszym celem jest, aby poznali Państwo: - jak ocenić swoje kompetencje i mocne strony jako skuteczny coach?
- jak udoskonalić postawę jako menedżer - coach, poprzez zastosowanie nowych strategii działania?
- jak rozróżnić i wydobyć ze swoich pracowników największy potencjał oraz znajdować nowe rozwiązania podnoszące efektywność ich pracy?
- jak skutecznie wykorzystać narzędzie komunikacji, prowadzić rozmowy coachingowe oraz udzielać konstruktywnych informacji zwrotnych?
- jak wzmacniać swoje relacje zaufania i otwartości z pracownikami?
- jak rozróżnić i dopasować słabe i mocne strony swoich pracowników do odpowiednich zadań tak, aby efektywnie ich praca była większa?
- jak usystematyzować proces przygotowania i przeprowadzania coachingu?
Warsztaty adresujemy do: - członków zarządów firm, którzy chcą zwiększyć globalną efektywność i wydajność pracy w swoich organizacjach
- menedżerów, którzy chcą skuteczniej zarządzać pracownikami
- wszystkich, którzy chcą rozwijać w sobie umiejętności i postawy cechujące profesjonalnego i skutecznego coach'a
Warsztaty prowadzone będą w interaktywnej formie, czyli tak, aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania i ćwiczyli poznane umiejętności. Dzięki realizowanym ćwiczeniom oraz opisom konkretnych sytuacji dowiedzą się Państwo: kiedy należy rozpocząć coaching pracownika?, jak długo powinien on trwać?, jakimi metodami należy się posługiwać?, jak określać potrzebę rozwojową kadr?
Ramowy program warsztatów: - CZAS NA COACHING - DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z COACHINGU?
- OCENA WŁASNEJ KOMPETENCJI JAKO COACHA - JAKIE UMIEJĘTNOŚCI I PREDYSPOZYCJE POWINIEN MIEĆ SKUTECZNY COACH?
- ĆWICZENIE: rozpoznawanie emocji, budowanie własnej tożsamości, komunikacja z uwzględnieniem matrycy aktywnego umysłu. Celem ćwiczenia jest zdiagnozowanie własnych umiejętności komunikacyjnych i sprowadzenie jej do poziomu społecznego, oraz właściwe ukształtowanie postawy jako coacha
- UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE W COACHINGU - ŚWIADOME ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ
- ĆWICZENIE: ćwiczenie komunikacyjne z zakresu zadawania pytań i poprawnej parafrazy. Celem ćwiczenia jest poznanie technik zadawania pytań oraz rozwinięcie umiejętności świadomego zarządzanie komunikacją
- MODEL PRZYWÓDZTWA SYTUACYJNEGO (WG P. HERSEYA) DLA POTRZEB COACHINGOWYCH
- wywieranie wpływu na innych może opierać się na dwóch różnych motywatorach: władza i partnerstwo. Paul Hersey wyróznia cztery style współdziałania, wynikające z modelu przywództwa sytuacyjnego
- PROCES COACHINGU - PRZYGOTOWANIE
- PROCES COACHINGU- CYKL COACHINGOWY
- ROZMOWA COACHINGOWA
- COACHING - I CO DALEJ?
Szkolenie realizowane jest w przeciągu dwóch dni (16 godzin)
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 1 390,00 zł
RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|