WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


PROFESJONALNA ASYSTENTKA ZARZĄDU
5-6 marca 2020

Celem szkolenia jest:


  • omówienie specyfiki pracy asystentki zarządu
  • nabycie wiedzy o sposobach efektywnej realizacji powierzonych zadań
  • rozwój umiejętności pozwalających sprostać oczekiwaniom osób zarządzających
  • nabycie umiejętności budowania własnej wiarygodności
  • wzrost osobistej skuteczności

 

Szkolenie  skierowane jest do:

  • asystentek i sekretarek zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz administracji publicznej
  • wszystkich, którzy pragną rozszerzyć swoje dotychczasowe umiejętności zawodowe

Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:

  • Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
  • Burze mózgów
  • Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
  • Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
  • Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń.
  • Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.

CECHY PROFESJONALNEJ ASYSTENTKI ZARZĄDU
  • specyfika pracy asystentki zarządu
  • zakres obowiązków
  • kwalifikacje zawodowe i predyspozycje osobiste
  • możliwość rozwoju zawodowego
KULTURA I ETYKA ZAWODOWA ASYSTENTKI ZARZĄDU
  • savoir-vivre w pracy asystentki
  • zasady pierwszeństwa
  • dress code, czyli zasady doboru elementów ubioru
  • etyka i odpowiedzialność w pracy
TWORZENIE WIZERUNKU WŁASNEGO I WIZERUNKU FIRMY
  • prawo pierwszego wrażenia
  • kreowanie marki firmy
  • autoprezentacja autentyczna, fałszywa i wybiórcza
  • troska o wizerunek własny, szefa i firmy
WERBALNE TECHNIKI EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
  • poziomy komunikacji
  • efektywna komunikacja w zespole
  • zasady w kontaktach interpersonalnych
  • techniki poprawiające wzajemne porozumiewanie się
  • zasady przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnych
SKUTECZNA KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
  • znaczenie mowy ciała w relacjach interpersonalnych
  • odczytywanie znaczenia ruchów ciała: gesty, mimika, pozycja ciała, dotyk
  • kontakt wzrokowy z rozmówcą
  • operowanie głosem
  • techniki wpływania na rozmówcę poprzez mowę ciała
  • mowa ciała podczas spotkań biznesowych
ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z PRZEŁOŻONYM, CZYLI WARUNKI DOBREJ WSPÓŁPRACY MIĘDZY SZEFEM A ASYSTENTKĄ
  • ustalanie zasad współpracy
  • elastyczność i empatia
ASERTYWNOŚĆ W PRACY ASYSTENTKI ZARZĄDU
  • asertywność – klucz do dobrej komunikacji ze światem
  • stosowanie asertywnych komunikatów
  • umiejętność wyrażania opinii
  • przyjmowanie ocen i reakcja na krytykę
  • asertywność wobec samego siebie
  • korzyści i zagrożenia wynikające z asertywnej postawy
STRATEGIE RADZENIA SOBIE ZE STRESEM
  • najgroźniejsze stresory
  • wpływ stresu na efektywność pracy
  • indywidualny styl rozwiązywania konfliktów
  • co robić aby nie generować trudnych sytuacji?- czyli inteligencja emocjonalna
ROZMOWY BEZPOŚREDNIE I TELEFONICZNE Z KLIENTAMI
  • pierwsze wrażenie a nastawienie klienta
  • nawiązanie dobrego kontaktu, wzbudzanie zaufania klienta
  • przejrzystość i czytelność
  • sposoby postępowania z różnymi klientami
NARADY SŁUŻBOWE, SPOTKANIA I POSIEDZENIA ZARZĄDU
  • rodzaje i formy spotkań biznesowych
  • zasady zwoływania posiedzeń
  • przygotowywanie materiałów, projektów uchwał
  • biznesowa prezentacja multimedialna – jak dostosować treść prezentacji do odbiorców?
  • przedstawianie i tytułowanie podczas spotkań
  • protokołowanie podczas spotkań
NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ BIUROWĄ
  • tworzenie dokumentacji biurowej
  • ocena przydatności dokumentów
  • segregowane i przechowywanie dokumentów
  • elektroniczne moduły zarządzania dokumentacją
  • praca „w chmurze”, czyli dostęp do dokumentów z każdego miejsca
ORGANIZACJA PRACY ZADANIOWEJ
  • umiejętne planowanie i zarządzanie czasem
  • ustalanie priorytetów
  • „złodzieje czasu”, czyli jak radzić sobie z pożeraczami czasu
  • koordynacja pracy własnej z pracą szefa

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień -  10.00 - 17.00 (rejestracja uczestników od godz. 9.45)
II dzień - 9.00 - 16.30

Sale szkoleniowe EMPRIZ Training

Sale szkoleniowe EMPRIZ Training znajdują się w centrum miasta, niespełna piętnaście minut Starego Miasta czy dworców PKP i PKS, co znacznie ułatwia Uczestnikom dotarcie na szkolenie.

 


 
 

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 850,00 zł

 
Szkolenie w terminie 5-6 marca 2020 r.

Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 25 lutego 2020
r. wynosi: 850,00 zł brutto

Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 25 lutego 2020
r. wynosi: 990,00 zł brutto

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

 

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w trakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
 

Szkolenia realizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlatego też istnieje możliwość otrzymania przez Uczestników zaświadczenia ukończenia na druku MEN.
  

Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana z Klientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który z przyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Proszę o przesłanie dodatkowych informacji o szkoleniu:

Imię i nazwisko


Nazwa organizacji


Telefon


E-mail



Wróć