WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


ETYKIETA BIZNESU - czyli biznesowy Savoir-Vivre
12-13 listopada 2019
 

Udział w warsztatach pozwoli uzyskać praktyczną wiedzę na temat współczesnych reguł profesjonalnego savoir-vivru, w szczególności:

  • jak przestrzegać zasad dobrych obyczajów w kontaktach biznesowych oraz towarzyskich?
  • jak prawidłowo przygotować korespondencję biznesową z zachowaniem zasad savoir-vivru?
  • jakimi zasadami kierować się przy prawidłowym kreowaniu etykiety wyglądu zewnętrznego?
  • jak profesjonalnie zorganizować zarówno małą uroczystość firmową, jak również konferencję prasową?
  • jakich zasad przestrzegać przyjmując delegacje gości zagranicznych?
  • jak nie popełniać gaf wynikających z różnic kulturowych?
 

Warsztaty adresujemy do:

  • menadżerów
  • pracowników wszystkich szczebli,
    którzy, aby osiągnąć sukces poza fachową wiedzą powinni odznaczać się znajomością nienagannych manier w środowisku biznesu
  • wszystkich osób chcących bez kompleksów poruszać się we współczesnym świecie

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  • Savoir-Vivre w biznesie - wprowadzenie
    • elementy protokołu dyplomatycznego w biznesie
    • rola współczesnej etykiety w biznesie przy budowaniu relacji
    • savoir-vivre dnia codziennego
  • Kreowanie wizerunku w biznesie
    • kreowanie własnego wizerunku
      • reprezentowanie siebie i organizacji
      • zasady dobierania garderoby oraz w zależności od piastowanego stanowiska,
      • etykieta wizerunku służbowego i pożądanie wywieranie wpływu
      • gradacje strojów i ich wykorzystanie w różnych okazjach
      • znaczenie pierwszeństwa (procedencja) w działaniach organizacji
    • kreowanie wizerunku firmy
      • wizerunek firmy - wizytówką na rynku
      • budowanie prestiżu i marki organizacji
  • Wizyty delegacji zagranicznych oraz wyjazdy służbowe
    • precyzyjne przygotowanie planu wyjazdu służbowego (arkusz wizyty)
      • uwzględnienie świąt oraz uroczystości lokalnych podczas wyjazdu
    • hierarchia miejsc w samochodzie
    • przedstawianie gości
      • tytułowanie podczas spotkań roboczych i oficjalnych
      • procedencja - zasada pierwszeństwa w biznesie (samochód, stół, winda...)
    • przygotowanie programu pobytu delegacji
  • Kultura Organizacyjna
    • znaczenie kultury organizacyjnej w okresie zmian rynkowych
      • typy kultur organizacyjnych - gdzie jest nasza organizacja
      • wykorzystanie znajomości kultury organizacyjnej do bycia skutecznym na rynku
    • komunikacja niewerbalna i niewerbalna w sytuacjach organizacyjnych
      • znaczenie mowy ciała w uwarunkowaniach kulturowych
    • korespondencja w biznesie - zasady etykiety w korespondencji
  • Różnice kulturowe w biznesowych stosunkach międzynarodowych
    • na czym polega etykieta w biznesie międzynarodowym?
    • budowanie pozytywnych relacji pomiędzy przedstawicielami odmiennych kultur
    • osiąganie założonych celów przez poszanowanie tradycji i obyczajów cudzoziemców
  • Spotkania biznesowe
    • rodzaje spotkań i ich wpływ na budowanie pozycji własnej i organizacji
      • podział formalne - nieformalne
      • śniadania robocze
      • business lunch
      • garden-party
      • koktajle, lampki wina
      • uroczyste śniadania i obiady
    • zakres obowiązków w kwestii organizacji przyjęć
    • przygotowanie treści oraz formy zaproszenia
    • dobór menu oraz trunków stosownych do uroczystości
    • co jak i czym jeść, czyli taktowne zachowanie się przy stole i unikanie faux-pas.

Program warsztatów realizowany jest w ciągu jednego dnia w godzinach: 9.00 - 16.30

  

UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty szkolenia zamkniętego prosimy o kontakt z Działem Szkoleń.

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 740,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Proszę o przesłanie dodatkowych informacji o szkoleniu:

Imię i nazwisko


Nazwa organizacji


Telefon


E-mail



Wróć