Szkolenia otwarte
BIZNESOWY SAVOIR-VIVRE
| 19-20 sierpnia 2019
|
|
Udział w warsztatach pozwoli uzyskać praktyczną wiedzę na temat współczesnych reguł profesjonalnego savoir-vivre'u, w szczególności: - jak przestrzegać zasad dobrych obyczajów w kontaktach biznesowych oraz towarzyskich
- jak prawidłowo przygotować korespondencję biznesową z zachowaniem zasad savoir-vivre'u
- jakimi zasadami kierować się przy prawidłowym kreowaniu etykiety wyglądu zewnętrznego
- jak profesjonalnie zorganizować zarówno małą uroczystość firmową, jak również konferencję prasową
- jakich zasad przestrzegać przyjmując delegacje gości zagranicznych
- jak nie popełniać gaf wynikających z różnic kulturowych
Warsztaty adresujemy do: - menadżerów i kierowników wszystkich szczebli zarządzania, którzy, aby osiągnąć sukces poza fachową wiedzą oraz umiejętnościami menadżerskimi powinni odznaczać się znajomością nienagannych manier w środowisku biznesu
- wszystkich osób chcących bez kompleksów poruszać się we współczesnym świecie
Metodyka pracy podczas warsztatów: - szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnych zajęć praktycznych
- poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusje z trenerami zajęcia będą prowadzone w takiej formie, aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
- szkolenie połączone będzie z prezentacją multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
- mała liczebność grupy gwarantuje aktywne uczestnictwo w realizacji ćwiczeń indywidualnych i grupowych
W trakcie szkolenia poruszone zostaną zagadnienia: - WSPÓŁCZESNY SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE
- elementy protokołu dyplomatycznego w biznesie
- rola współczesnej etykiety w biznesie oraz życiu towarzyskim
- savoir-vivre dnia codziennego
- KREOWANIE WIZERUNKU W BIZNESIE
- SZTUKA PROFESJONALNEJ KOMUNIKACJI W BIZNESIE
- komunikacja werbalna i niewerbalna, m.in. body language
- zasady etykiety w korespondencji biznesowej - tradycyjnej i elektronicznej
- ETYKIETA W NEGOCJACJACH
- istota negocjacji międzykulturowych
- zasady negocjacji w różnych kulturach (Europa, Stany Zjednoczone, Azja)
- PRZYJĘCIA I UROCZYSTOŚCI
- rodzaje uroczystości, zakres obowiązków w kwestii organizacji przyjęć
- zaproszenia, menu
- taktowne zachowanie się przy stole i unikanie popełniania gaf
- RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESOWYCH STOSUNKACH MIĘDZYNARODOWYCH
- na czym polega etykieta w biznesie międzynarodowym?
- budowanie pozytywnych relacji pomiędzy przedstawicielami odmiennych kultur
- WYJAZDY SŁUŻBOWE ORAZ WIZYTY DELEGACJI ZAGRANICZNYCH
- precyzyjne przygotowanie planu wyjazdu służbowego
Szkolenie realizowane jest w przeciągu jednego dnia - 8 godzin
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego. W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.
Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:
- z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
- z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
- ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 745,00 zł
RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|