Już wkrótce - nowości w naszej ofercie szkoleniowej
Szkolenia otwarte
SKUTECZNA STRATEGIA MARKETINGOWA - wpływ na rozwój i konkurencyjność firmy
| 4-5 lipca 2019
|
|
Celem warsztatów jest:
- przedstawienie celów marketingu w ujęciu praktycznym
- przećwiczenie umiejętności efektywnego myślenia marketingowego
- prezentacja problematyki strategii marketingowych
Warsztaty adresujemy do:
- specjalistów ds. marketingu, handlu
- product managerów
- właścicieli i kadry kierowniczej firm
- wszystkich zainteresowanych tematyką warsztatów
Metody prowadzenia zajęć:
- krótkie wykłady wprowadzające przeplatane przykładami stanowiącymi punkt wyjścia do omawianych zagadnień
- indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
- mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas zajęć oraz maksymalizację efektywności warsztatów
- warsztaty połączone będą z prezentacja multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
Program warsztatów:
- PLANOWANIE I ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ
- dobór praktycznych narzędzi planowania marketingowego
- korzyści z zarządzania marketingowego
- planowanie krótko i długoterminowe
- opracowanie budżetu marketingowego
- integrowanie planu marketingowego z innymi planami firmy
- określenie zamierzonych celów działań marketingowych
- wykorzystywanie informacji rynkowych do opracowania strategii marketingowej
- ANALIZA SYTUACJI RYNKOWEJ
- określenie pozycji rynkowej
- otoczenie firmy
- pozycja konkurencyjna firmy
- rywalizacja rynkowa
- analiza SWOT
- POLITYKA FIRMY W ZAKRESIE PRODUKTU
- wizerunek i marka firmy
- promocja i reklama - specyfika i przydatność
- Public Relations
- WIEDZA O KLIENCIE BIZNESOWYM
- badania marketingowa a oczekiwania i potrzeby Klientów
- segmentacja rynku
- wybór rynków docelowych
- sposoby docierania do Klientów
- wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych
- KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU
- marketing bezpośredni
- marketing internetowy
- telemarketing
- media plan
- kreatywność w marketingu
- BUDOWANIE STAŁEJ WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM
- budowanie lojalności Klientów
- BADANIE SKUTECZNOŚCI REALIZOWANYCH DZIAŁAŃ
- analiza efektywności realizowanych strategii
- kontrola działań marketingowych
- wnioski oraz planowanie
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach: I dzień - 10.00 - 17.00 II dzień - 9.00 - 16.30
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego. W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.
Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:
- z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
- z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
- ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 680,00 zł
RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|