WYSZUKIWARKA
 


 


 
Już wkrótce - nowości w naszej ofercie szkoleniowej
 


Szkolenia otwarte


SKUTECZNA STRATEGIA MARKETINGOWA - wpływ na rozwój i konkurencyjność firmy
4-5 lipca 2019
Celem warsztatów jest:
  • przedstawienie celów marketingu w ujęciu praktycznym
  • przećwiczenie umiejętności efektywnego myślenia marketingowego
  • prezentacja problematyki strategii marketingowych
Warsztaty adresujemy do:
  • specjalistów ds. marketingu, handlu
  • product managerów
  • właścicieli i kadry kierowniczej firm
  • wszystkich zainteresowanych tematyką warsztatów

Metody prowadzenia zajęć:
  • krótkie wykłady wprowadzające przeplatane przykładami stanowiącymi punkt wyjścia do omawianych zagadnień
  • indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
  • mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas zajęć oraz maksymalizację efektywności warsztatów
  • warsztaty połączone będą z prezentacja multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
Program warsztatów:

  • PLANOWANIE I ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ
    • dobór praktycznych narzędzi planowania marketingowego
    • korzyści z zarządzania marketingowego
    • planowanie krótko i długoterminowe
    • opracowanie budżetu marketingowego
    • integrowanie planu marketingowego z innymi planami firmy
    • określenie zamierzonych celów działań marketingowych
    • wykorzystywanie informacji rynkowych do opracowania strategii marketingowej
  • ANALIZA SYTUACJI RYNKOWEJ
    • określenie pozycji rynkowej
    • otoczenie firmy
    • pozycja konkurencyjna firmy
    • rywalizacja rynkowa
    • analiza SWOT
  • POLITYKA FIRMY W ZAKRESIE PRODUKTU
    • wizerunek i marka firmy
    • promocja i reklama - specyfika i przydatność
    • Public Relations
  • WIEDZA O KLIENCIE BIZNESOWYM
    • badania marketingowa a oczekiwania i potrzeby Klientów
    • segmentacja rynku
    • wybór rynków docelowych
    • sposoby docierania do Klientów
    • wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych
  • KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU
    • marketing bezpośredni
    • marketing internetowy
    • telemarketing
    • media plan
    • kreatywność w marketingu
  • BUDOWANIE STAŁEJ WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM
    • budowanie lojalności Klientów
  • BADANIE SKUTECZNOŚCI REALIZOWANYCH DZIAŁAŃ
    • analiza efektywności realizowanych strategii
    • kontrola działań marketingowych
    • wnioski oraz planowanie

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 680,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Proszę o przesłanie dodatkowych informacji o szkoleniu:

Imię i nazwisko


Nazwa organizacji


Telefon


E-mail



Wróć