Szkolenia otwarte
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWCÓW - czyli jak budować, kierować, motywować i monitorować zespół handlowców? |
|
Naszym celem jest aby poznali Państwo metody skutecznego kierowania zespołem handlowców poprzez: - tworzenie i skuteczne kierowanie działem sprzedaży – jak wykorzystać słabe
i silne strony swoich pracowników? jak ustalać cele sprzedażowe? jak komunikować się z zespołem? jak wykorzystywać wyznaczanie i delegowanie zadań w kierowaniu zespołem? jak organizować prace zespołu handlowców? jak skutecznie wdrożyć system coachingu? - motywowanie handlowców – jak stworzyć odpowiedni system motywacji?
w jakim zakresie szkolić pracowników działu sprzedaży? jak wykorzystywać potencjał pracowników i budować zaangażowanie do pracy? - zarządzanie czasem – jakie są narzędzia ułatwiające organizacje czasu?
jak skutecznie organizować pracę własną i zespołową? jak korzystać z czasu, by pracował na naszą korzyść? - monitorowanie pracowników - jak kontrolować a następnie analizować
i interpretować wyniki sprzedaży działalności handlowców?
Zapraszamy do uczestnictwa w warsztatach: - menedżerów sprzedaży z doświadczeniem, którzy chcą wzmocnić swoje
umiejętności zarządzania swoim zespołem - menedżerów, którzy dopiero obejmą lub planują objąć funkcję
menedżera sprzedaży i chcą rozwinąć umiejętności zarządzania zespołem
Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki: - Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia.
- Burze mózgów
- Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne definiowanie własnych silnych i słabych stron, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
- Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań.
- Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
- Psychozabawy
- Testy i trening umiejętności
Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia: - SKUTECZNE ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
- właściwa organizacja działu sprzedaży
- rola menedżera sprzedaży w firmie
- działania mające największy wpływ na efektywność zespołu
- COACHING JAKO STYL ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM SPRZEDAŻY
- coaching - najskuteczniejszy styl bezpośredniego zarządzania ludźmi
- coaching - główne działania i kompetencje
- ZARZĄDZANIE A MOTYWOWANIE ZESPOŁU HANDLOWCÓW
- co motywuje handlowców?
- narzędzia motywowania - sposoby wynagradzania handlowców
- psychologia motywowania
- JAK KIEROWAĆ ROZWOJEM PRACOWNIKÓW DZIAŁU HANDLOWEGO?
- założenia sytemu szkoleń w dziale handlowym
- standardy efektywnego działania w dziale sprzedaży (zasady budowania i pożądane elementy)
- przeciwdziałanie wypaleniu się pracowników działu sprzedaży
- ZARZĄDZANIE CZASEM - JAK UMIEJĘTNIE PLANOWAĆ DZIAŁANIA SWOJE ORAZ SWOJEGO ZESPOŁU?
- pożądany sposób definiowania celu - ćwiczenia
- metody i zasady ustalania priorytetów - ćwiczenia
- delegowanie - kiedy? co? komu?
- planowanie długo i krótkoterminowe
- EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE SPRZEDAŻY
- komunikacja pozioma i pionowa w dziale i w organizacji
- rodzaje komunikacji, kanały komunikacyjne
- bariery i błędy komunikacyjne
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach: I dzień - 10.00 - 17.00 II dzień - 9.00 - 16.30
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 1 190,00 zł
RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|