WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


ZARZĄDZANIE RELACJAMI W FIRMIE - komunikacja z pracownikami
Celem szkolenia jest:
  • zapoznananie uczestników ze skutecznymi sposobami i technikami przeprowadzania rozmów z pracownikami
  • zapoznanie uczestników z narzędziami komunikacji, prowadzenia rozmów oraz udzialania informacji
  • wskazanie najpopularniejszych sposobów radzenia sobie ze stresem i emocjami przy prowadzeniu rozmów z pracownikami
  • nauczenie minimalizowania negatywnych skutków przeprowadzonych zmian w firmie

Szkolenie adresujemy do: 

  • właścicieli firm, członków zarządów
  • kadry kierowniczej
  • menedżerów wszystkich szczebli zarządzających zespołem pracowników
Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:
  • Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
  • Burze mózgów
  • Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
  • Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
  • Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
  • Testy i trening umiejętności

Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  • Specyfika komunikacji w okresie zmian (kryzys, zwolnienia, restrukturyzacja, drastyczne oszczędności)
    • cele komunikacji w sytuacjach trudnych
    • przyjęta strategia komunikacyjna a budowanie wiarygodności kadry zarządzającej
    • istota planowania w realizowaniu zmian w firmie
  • Typowe błędy popełniane w przypadku konieczności przekazania negatywnych treści
    • unikanie
    • zwlekanie
    • kamuflowanie
    • ograniczanie komunikatu do suchych faktów
  • Jak przekonać pracowników do zmian, które musimy wprowadzić?
    • obawy przed zmianami
    • złość, strach i smutek - emocje charakterystyczne dla postaw pracowniczych w okresie zmiany
    • oponenci, agenci zmian, szeregowi pracownicy
  • Indywidualna rozmowa z pracownikiem
    • emocje własne, emocje rozmówcy - jak je opanować?
    • pracownik agresywny
    • pracownik nieodporny na stres
    • schemat rozmowy ze zwalnianym pracownikiem
  • Publiczne komunikowanie negatywnych treści - przed zespołem, grupą pracowników
    • struktura wystąpienia
    • elementy komunikacji niewerbalnej
    • reagowanie w sytuacji trudnej (agresywne pytania, atak słowny)

Program warsztatów realizowany jest w ciągu jednego dnia w godzinach: 10.00 - 17.30

Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 745,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Wróć