Celem szkolenia jest:
• ukazanie istoty konfliktu, jego cech i dynamiki rozwoju
• pokazanie rozwiązań umożliwiających skuteczne zapobieganie negatywnym skutkom konfliktów
• przedstawienie korzyści mogących płynąć z zaistniałych konfliktów oraz sposobów ich czerpania
• zaprezentowanie technik aktywnego wpływania na konflikt w celu uzyskania efektu „win-win”
Do wzięcia udziału w szkoleniu zapraszamy:
• kadrę menedżerską
• osoby zajmujące się koordynacją pracy zespołów pracowniczych
• wszystkie osoby zainteresowane implementacją prezentowanych rozwiązań zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym
Metody pracy podczas warsztatów:
• wykład interaktywny z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej
• analiza przypadków
• rozwiązywanie sytuacji problemowych
• panel dyskusyjny
Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatowej. Liczne ćwiczenia indywidualne i grupowe gwarantują aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia i pełne opanowanie prezentowanych zagadnień.
Program warsztatów:
- CZYM JEST KONFLIKT?
- jakie są przyczyny występowania konfliktu?
- cechy sytuacji konfliktowej
- konflikt jako naturalna kolej rzeczy
- sytuacja konfliktowa reakcją na dynamikę grupy pracowniczej
- postawy pracownicze a częstotliwość występowania konfliktów
- BŁĘDY POPEŁNIANE PRZEZ STRONY KONFLIKTU
- zaangażowanie emocjonalne i jego rezultaty
- impulsywność
- utrata kontroli nad rozwojem sytuacji
- DYNAMIKA ROZWOJU SYTUACJI KONFLIKTOWEJ
- od szczegółu do ogółu
- zachowania zaostrzające konflikt
- rozszerzanie się konfliktu na inne podmioty
- SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA SYTUACJI KONFLIKTOWYCH
- inteligencja emocjonalna i jej zastosowanie
- znajomość samego siebie kluczem do rozwiązywania problemów
- umiejętność chłodnej oceny sytuacji
- zrozumienie drugiej strony konfliktu
- zachowania pozytywnie wpływające na drugą stronę konfliktu
- sposób wypowiedzi
- kluczowe zwroty
- asertywność
- efekt „win-win”
- METODY WALKI Z KONSEKWENCJAMI KONFLIKTÓW
- konsekwencje konfliktów
- czasowa zmiana zachowań
- zmniejszona wydajność pracy
- niedopowiedzenia i ich skutki
- skuteczne sposoby na rozwianie wątpliwości
- sposoby zwalczania negatywnych skutków konfliktów
- KORZYŚCI PŁYNĄCE Z POWSTANIA KONFLIKTU
- wnioski płynące z zaistniałej sytuacji
- zrozumienie wszystkich stron konfliktu
- konflikt jako efekt głębszego problemu
- dochodzenie do problemu głównego
- szersze poznanie sytuacji firmy
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30
Serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciasteczka) dostępny jest dla Uczestników przez cały czas trwania zajęć.
Na koniec drugiego dnia zajęć Uczestnicy otrzymują imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.
Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:
- z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
- z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
- ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi:
850,00 zł
RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.