WYSZUKIWARKA
 


 


 
Już wkrótce - nowości w naszej ofercie szkoleniowej
 


Szkolenia otwarte


SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - czyli jak budować, kierować, motywować zespół pracowników
26-27 sierpnia 2019

Naszym celem jest, aby poznali Państwo metody skutecznego
kierowania zespołem pracowników poprzez:


 

  • tworzenie i skuteczne kierowanie zespołem – jak wykorzystać słabe
    i silne strony swoich pracowników? jak ustalać cele i wyznaczać zadania?
    jak komunikować się z zespołem? jak wykorzystywać wyznaczanie i delegowanie
    zadań w kierowaniu zespołem? jak organizować prace całego zespołu?
    jak skutecznie wdrożyć system coachingu?
  • motywowanie pracowników – jak stworzyć odpowiedni system motywacji?
    w jakim zakresie szkolić pracowników swojego działu? jak wykorzystywać
    potencjał pracowników i budować zaangażowanie do pracy?
  • zarządzanie czasem – jakie są narzędzia ułatwiające organizacje czasu? 
    jak skutecznie organizować pracę własną i zespołową? jak korzystać z czasu,
    by pracował na naszą korzyść?
  • monitorowanie pracowników - jak kontrolować, a następnie analizować
    i interpretować wyniki sprzedaży działalności handlowców?

Szkolenie adresujemy do: 


  • właścicieli firm, członków zarządów
  • kadry kierowniczej
  • wszystkich menedżerów, którzy chcą wzmocnić swoje umiejętności zarządzania swoim zespołem  

 

Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:
  • Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
  • Burze mózgów
  • Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study,
    wspólne definiowanie własnych silnych i słabych stron, wspólne
    poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
  • Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań.
  • Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
  • Psychozabawy
  • Testy i trening umiejętności

Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:


  • WŁAŚCIWA ORGANIZACJA DZIAŁU

    • role i zadania lidera zespołu
    • szef - przywódcą czy menedżerem?
    • autoanaliza własnego potencjału przywódczego
    • jakim przywódcą powinien być szef działu 
        
       
  • ROLA MENADŻERA W FIRMIE
    • style kierowania ludźmi – które są użyteczne w zależności od typu zespołu?
    • diagnoza własnego stylu kierowania – gdzie tkwi mój potencjał?
    • potencjał szefa – analiza SWOT
    • gdzie tkwi największy potencjał moich ludzi? Jak wykorzystywać ten potencjał dla dobra firmy?
       
  • DZIAŁANIA MAJĄCE NAJWIĘKSZY WPŁYW NA EFEKTYWNOŚĆ ZESPOŁU
    • cechy idealnego i efektywnego zespołu
    • jak zbudować efektywny zespół w oparciu o wyznaczane zadania
    • kluczowe zadania wpływające na efektywność pracy menadżera
    • metody odkrywania i wykorzystania silnych stron pracowników
    • narzędzia pozwalające diagnozować potencjał i kompetencje pracowników 
          
       
  • COACHING – NAJSKUTECZNIEJSZY STYL BEZPOŚREDNIEGO ZARZĄDZANIA LUDŹMI
    • czym jest coaching i dlaczego jest tak efektywnym narzędziem zarządzania ludźmi
    • zasady funkcjonowania coachingu w firmie
    • do kogo kierować działania coachingowe?
    • symptomy sugerujące wprowadzenie coachingu
    • analiza najczęściej popełnianych błędów w procesie coachingu 
       
  • COACHING – GŁÓWNE DZIAŁANIA I KOMPETENCJE
    • jakie działania obejmuje proces coachingu?
    • umiejętności coacha
    • pytania diagnozujące sytuację wyjściową
    • pytania monitorujące realizację zadań coachingowych
    • uczenie i trening pracowników
    • mechanizmy zapamiętywania i metody uczenia pracowników
    • zasady udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
    • dlaczego pracownicy lubią kanapki?
    • trening udzielania informacji zwrotnej w procesie coachingu 
       
  • ZARZĄDZANIE A MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW ZESPOŁU
    • co motywuje pracowników?
    • narzędzia motywowania – sposoby wynagradzania 
    • psychologia motywowania
    • motywacja w pracy – czynniki higieny i czynniki uskrzydlające
    • zarządzanie i motywowanie w zależności od sytuacji w zespole (poziom motywacji, poziom kompetencji)
    • zasady udzielania pochwał
    • zasady prowadzenia rozmowy dyscyplinującej
    • cykl motywacji i demotywacji
       
  • JAK KIEROWAĆ ROZWOJEM PRACOWNIKÓW NASZEGO DZIAŁU?
    • założenia sytemu szkoleń
    • identyfikacja potrzeb szkoleniowych
    • struktura szkoleń w zależności od potrzeb
    • szkolenia obligatoryjne, a szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
    • roczny plan szkoleń
    • standardy efektywnego działania w zespole (zasady budowania i pożądane elementy)
    • przeciwdziałanie wypaleniu się pracowników naszego działu
       
  • ZARZĄDZANIE CZASEM – JAK UMIEJĘTNIE PLANOWAĆ DZIAŁANIA SWOJE ORAZ SWOJEGO ZESPOŁU?
    • pożądany sposób definiowania celu
    • metody i zasady ustalania priorytetów
    • delegowanie – kiedy? co? komu?
    • prawidłowe zasady zlecania zadań
    • zasady i reguły planowania czasu
    • „złodzieje czasu” – rozpoznawanie, radzenie sobie z nimi
    • planowanie długo i krótkoterminowe
    • asertywność menedżera - stawianie granic i odmawianie
       
  • EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W NASZYM ZESPOLE
    • komunikacja pozioma i pionowa w dziale i w organizacji
    • rodzaje komunikacji, kanały komunikacyjne
    • bariery i błędy komunikacyjne
    • werbalne i niewerbalne narzędzia aktywnego słuchania
    • systemy reprezentacji - jak rozpoznać własny styl komunikacyjny?
    • język przekonywania, perswazji, wywierania wpływu
    • typologia osobowości – charakterystyka typów i preferowanych sposobów komunikacji

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 1 190,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Proszę o przesłanie dodatkowych informacji o szkoleniu:

Imię i nazwisko


Nazwa organizacji


Telefon


E-mail



Wróć