Szkolenia otwarte
SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE
| 10-11 czerwca 2019
|
|
Cel warsztatów:
Uzyskanie praktycznej wiedzy i umiejętności związanych z współczesnymi regułami profesjonalnego savoir-vivru. Savoir – vivre w biznesie, to przykład szkolenia łączącego wiedzę teoretyczną z praktycznymi wskazówkami i zaleceniami. Oferujemy naszym Uczestnikom poznanie zasad zachowań w świecie biznesu. To niezwykle „życiowy” poradnik okraszony humorem i ćwiczeniami, utrwalającymi właściwe postawy. Biznesowy savoir - vivre pozwala na zdobycie ogłady i swobody w codziennych kontaktach biznesowych. Uczy zasad dobierania właściwego stroju na odpowiednią okazję, postępowania w trakcie powitania, wręczania wizytówek, zachowania się w trakcie oficjalnych przyjęć, oraz wielu innych umiejętności praktycznych, potrzebnych na przyjęciu, w biurze czy restauracji.
Zapraszamy do uczestnictwa:
- menedżerów i kierowników
- pracowników wszystkich szczebli, którzy, aby osiągnąć sukces poza fachową wiedzą, powinni odznaczać się znajomością nienagannych manier w środowisku biznesu
- wszystkich osób, chcących bez kompleksów poruszać się we współczesnym świecie
Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:
- szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnych zajęć praktycznych
- poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusje z Trenerem, zajęcia będą prowadzone w takiej formie, aby Uczestnicy czuli się partnerami spotkania
- szkolenie połączone będzie z prezentacją multimedialną, wspomagającą omówienie tematyczne
- mała liczebność grupy gwarantuje aktywne uczestnictwo w realizacji ćwiczeń indywidualnych i grupowych
Ramowy program warsztatów:
- SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE - WPROWADZENIE
- elementy protokołu dyplomatycznego w biznesie
- rola współczesnej etykiety w biznesie przy budowaniu relacji
- savoir-vivre dnia codziennego
- KREOWANIE WIZERUNKU W BIZNESIE
- kreowanie własnego wizerunku
- reprezentowanie siebie i organizacji
- zasady dobierania garderoby w zależności od piastowanego stanowiska
- etykieta wizerunku służbowego i pożądanie wywieranie wpływu
- gradacje strojów i ich wykorzystanie w różnych okazjach
- znaczenie pierwszeństwa (procedencja) w działaniach organizacji
- kreowanie wizerunku firmy
- wizerunek firmy - wizytówką na rynku
- budowanie prestiżu i marki organizacji
- WIZYTY DELEGACJI ZAGRANICZNYCH ORAZ WYJAZDY SŁUŻBOWE
- precyzyjne przygotowanie planu wyjazdu służbowego (arkusz wizyty)
- uwzględnienie świąt oraz uroczystości lokalnych podczas wyjazdu
- hierarchia miejsc w samochodzie
- przedstawianie gości
- tytułowanie podczas spotkań roboczych i oficjalnych
- procedencja - zasada pierwszeństwa w biznesie (stół, winda...)
- przygotowanie programu pobytu delegacji
- znaczenie kultury organizacyjnej w okresie zmian rynkowych
- typy kultur organizacyjnych - gdzie jest nasza organizacja
- wykorzystanie znajomości kultury organizacyjnej do bycia skutecznym na rynku
- komunikacja niewerbalna i niewerbalna w sytuacjach organizacyjnych
- znaczenie mowy ciała w uwarunkowaniach kulturowych
- korespondencja w biznesie - zasady etykiety w korespondencji
- RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESOWYCH STOSUNKACH MIĘDZYNARODOWYCH
- na czym polega etykieta w biznesie międzynarodowym?
- budowanie pozytywnych relacji pomiędzy przedstawicielami odmiennych kultur
- osiąganie założonych celów przez poszanowanie tradycji i obyczajów cudzoziemców
- rodzaje spotkań i ich wpływ na budowanie pozycji własnej i organizacji
- podział formalne - nieformalne
- śniadania robocze
- business lunch
- garden-party
- koktajle, lampki wina
- uroczyste śniadania i obiady
- zakres obowiązków w kwestii organizacji przyjęć
- przygotowanie treści oraz formy zaproszenia
- dobór menu oraz trunków stosownych do uroczystości
- co jak i czym jeść, czyli taktowne zachowanie się przy stole i unikanie faux-pas
Zajęcia realizowane są w godzinach: 10.00 - 17.00
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego. W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.
Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:
- z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
- z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
- ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 490,00 zł
RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|