WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE
10-11 czerwca 2019

Cel warsztatów:


Uzyskanie praktycznej wiedzy i umiejętności związanych z współczesnymi regułami profesjonalnego savoir-vivru.

Savoir – vivre w biznesie, to przykład szkolenia łączącego wiedzę teoretyczną z praktycznymi wskazówkami i zaleceniami. Oferujemy naszym Uczestnikom poznanie zasad zachowań w świecie biznesu. To niezwykle „życiowy” poradnik okraszony humorem i ćwiczeniami, utrwalającymi właściwe postawy.

Biznesowy savoir - vivre pozwala na zdobycie ogłady i swobody w codziennych kontaktach biznesowych. Uczy zasad dobierania właściwego stroju na odpowiednią okazję, postępowania w trakcie powitania, wręczania wizytówek, zachowania się w trakcie oficjalnych przyjęć, oraz wielu innych umiejętności praktycznych, potrzebnych na przyjęciu, w biurze czy restauracji.

Zapraszamy do uczestnictwa:


  • menedżerów i kierowników
  • pracowników wszystkich szczebli, którzy, aby osiągnąć sukces poza fachową wiedzą, powinni odznaczać się znajomością nienagannych manier w środowisku biznesu
  • wszystkich osób, chcących bez kompleksów poruszać się we współczesnym świecie

Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:


  • szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnych zajęć praktycznych
  • poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusje z Trenerem, zajęcia będą prowadzone w takiej formie, aby Uczestnicy czuli się partnerami spotkania
  • szkolenie połączone będzie z prezentacją multimedialną, wspomagającą omówienie tematyczne
  • mała liczebność grupy gwarantuje aktywne uczestnictwo w realizacji ćwiczeń indywidualnych i grupowych

Ramowy program warsztatów:


  • SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE - WPROWADZENIE
  • elementy protokołu dyplomatycznego w biznesie
  • rola współczesnej etykiety w biznesie przy budowaniu relacji
  • savoir-vivre dnia codziennego
  • KREOWANIE WIZERUNKU W BIZNESIE
  • kreowanie własnego wizerunku
    • reprezentowanie siebie i organizacji
    • zasady dobierania garderoby w zależności od piastowanego stanowiska
    • etykieta wizerunku służbowego i pożądanie wywieranie wpływu
    • gradacje strojów i ich wykorzystanie w różnych okazjach
    • znaczenie pierwszeństwa (procedencja) w działaniach organizacji
  • kreowanie wizerunku firmy 
  • wizerunek firmy - wizytówką na rynku
  • budowanie prestiżu i marki organizacji
  • WIZYTY DELEGACJI ZAGRANICZNYCH ORAZ WYJAZDY SŁUŻBOWE
  • precyzyjne przygotowanie planu wyjazdu służbowego (arkusz wizyty)
    • uwzględnienie świąt oraz uroczystości lokalnych podczas wyjazdu
  • hierarchia miejsc w samochodzie
  • przedstawianie gości
    • tytułowanie podczas spotkań roboczych i oficjalnych
    • procedencja - zasada pierwszeństwa w biznesie (stół, winda...)
  • przygotowanie programu pobytu delegacji
  • KULTURA ORGANIZACYJNA
  • znaczenie kultury organizacyjnej w okresie zmian rynkowych
    • typy kultur organizacyjnych - gdzie jest nasza organizacja
    • wykorzystanie znajomości kultury organizacyjnej do bycia skutecznym na rynku
  • komunikacja niewerbalna i niewerbalna w sytuacjach organizacyjnych
    • znaczenie mowy ciała w uwarunkowaniach kulturowych
  • korespondencja w biznesie - zasady etykiety w korespondencji
  • RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESOWYCH STOSUNKACH MIĘDZYNARODOWYCH
  • na czym polega etykieta w biznesie międzynarodowym?
  • budowanie pozytywnych relacji pomiędzy przedstawicielami odmiennych kultur
  • osiąganie założonych celów przez poszanowanie tradycji i obyczajów cudzoziemców
  • SPOTKANIA BIZNESOWE
  • rodzaje spotkań i ich wpływ na budowanie pozycji własnej i organizacji
    • podział formalne - nieformalne
    • śniadania robocze
    • business lunch
    • garden-party
    • koktajle, lampki wina
    • uroczyste śniadania i obiady
  • zakres obowiązków w kwestii organizacji przyjęć
  • przygotowanie treści oraz formy zaproszenia
  • dobór menu oraz trunków stosownych do uroczystości
  • co jak i czym jeść, czyli taktowne zachowanie się przy stole i unikanie faux-pas
Zajęcia realizowane są w godzinach: 10.00 - 17.00
Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 490,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Wróć