WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE - elegancko i swobodnie, z grubym portfelem i z klasą!
11-11 września 2019
Cele warsztatów:

Uzyskanie praktycznej wiedzy i umiejętności związanych z współczesnymi regułami profesjonalnego savoir-vivru.

Savoir – vivre w biznesie, to przykład szkolenia łączącego wiedzę teoretyczną z praktycznymi wskazówkami i zaleceniami. Oferujemy naszym Uczestnikom poznanie zasad zachowań w świecie biznesu. To niezwykle „życiowy” poradnik okraszony humorem i ćwiczeniami, utrwalającymi właściwe postawy.


Zapraszamy do uczestnictwa w warsztatach:

  • menedżerów i kierowników
  • pracowników wszystkich szczebli, którzy, aby osiągnąć sukces poza fachową wiedzą, powinni odznaczać się znajomością nienagannych manier w środowisku biznesu
  • wszystkich osób, chcących bez kompleksów poruszać się we współczesnym świecie
Warsztaty będą prowadzone z uwzględnieniem następujących technik (min. teorii, max. praktyki):

  • multimedialna prezentacja
  • elementy wykładowe
  • burza mózgów
  • dyskusja grupowa
  • ćwiczenia indywidualne i interaktywne
  • obszerna prezentacja przykładów praktycznych

Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.
Ramowy program szkolenia:


PIERWSZY KONTAKT - Witanie się, podanie dłoni, powstawanie oraz przedstawianie - w rozróżnieniu na zasady uniwersalne, relacje towarzyskie oraz biznesowe:
  • Zasady uniwersalne - zasada "3 - 1,5", uścisk dłoni, gdzie się wolno witać, a gdzie nie wypada, jak uniknąć gafy,
  • Relacje biznesowe a towarzyskie - witanie się, podanie dłoni, całowanie w dłoń, powstawanie, przedstawianie się,
  • Wizytówki - rodzaje, wygląd, wręczanie oraz znaczenie biletów wizytowych.

JĘZYKOWY SAVOIR-VIVRE - sztuka słowa z życiu zawodowym zasady grzeczności w dyskusji:
  • Tytułowanie - tytuły naukowe, służbowe, szlacheckie, kurtuazyjne,
  • Przechodzenie na "Ty",
  • Prowadzenie konwersacji - nawiązywanie rozmowy, kultura języka, tematy dozwolone i niedozwolone, aktywne słuchanie, pochwały i przyjmowanie komplementów.

PRECEDENCJA - porządek pierwszeństwa, czyli o użyteczności hierarchii zawodowej i towarzyskiej:
  • Hierarchia - odmienność hierarchii służbowej i towarzyskiej, kto pierwszy i dlaczego,
  • Przepuszczanie w drzwiach, zachowanie w windzie,
  • Podróż samochodem - hierarchia miejsc, eleganckie wsiadania i wysiadanie,
  • Hierarchia miejsc przy stole - rozmieszczenie gości podczas sytuacji biznesowych i towarzyskich.

PRZYJĘCIA I SPOTKANIA BIZNESOWE A TOWARZYSKIE:
  • Przyjęcia oficjalne - przyjęcia na stojąco i siedząco, zasady zachowania się,
  • Spotkania towarzyskie - zasady zachowanie się,
  • Za drzwiami gabinetu - czyli o przyjmowaniu i składaniu wizyt służbowych, powitanie gości biznesowych, poczęstunek w firmie, przebieg rozmów, pożegnanie,
  • Savoir-vivre w operze i teatrze,
  • Upominki w dobrym stylu - prezenty, kwiaty, osobliwości w sztuce obdarowywania,
  • Zaproszenia - sposoby zapraszania, niezbędne elementy zaproszenia i ich znaczenie.

RESTAURACJA - savoir-vivre przy stole:
  • Wejście do restauracji - zamawianie oraz kolejność dań, obsługa kelnerska,
  • Nakrycie stołu - rodzaje sztućców i szkła, ich ułożenie oraz korzystanie,
  • Napoje alkoholowe - dobór trunku do okazji,
  • Jak jeść niektóre potrawy,
  • Elegancko i swobodnie - zasady zachowania się przy stole,
  • Przemówienia i toasty - kiedy, na czyją cześć i jak je wznosić,
  • Wyjście z restauracji - płacenie rachunku, dawanie napiwków.

KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA - połączenie w dobrym tonie:
  • Netykieta - etykieta w Internecie,
  • Zasady korzystania z poczty elektronicznej - eleganckie pisanie wiadomości, spaming, łańcuszki szczęścia,
  • Zasady korzystania z telefonów - zwroty powitalne i pożegnalne, prowadzenie rozmowy, kto ważniejszy - rozmówca czy osoba towarzysząca.

SAVOIR-VIVRE ZA GRANICĄ - Zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych:
  • Spotkania służbowe, witanie się, wizytówki, tytułowanie, podejmowanie gości, wygląd - w rozróżnieniu na kultury: Ameryki Południowej, USA oraz Europy, Bliskiego Wschodu, Azji oraz Afryki,
  • Mowa niewerbalna - różnice kulturowe w gestach, mimice twarzy, kontakcie wzrokowym oraz dystansie.
Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 360,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Wróć