Szkolenia otwarte
PUBLIC RELATIONS Z ELEMENTAMI LOBBINGU A MARKETING - sposoby budowania dobrego wizerunku osoby i firmy
| 8-9 sierpnia 2019
|
|
Cele szkolenia: Zajęcia są weryfikacją obowiązkowych elementów wiedzy z zakresu public relations (także marketingu i promocji) oraz lobbingu przekształconej na niezbędne elementy strategii wyróżniającej firmę/organizację na rynku.
Szkolenie adresujemy do: Szkolenie dedykowane jest kadrze kierowniczej (zarządy, managerowie), rzecznikom prasowym, pracownikom działów marketingu i promocji oraz wszystkim osobom, które w swojej pracy kontaktują się z otoczeniem, mają kontakty z klientami – bezpośrednio wpływają na budowanie marki i reputacji firmy na rynku biznesowym.
Metody pracy: Podczas warsztatu szkoleniowego każdy uczestnik zostanie zainspirowany do przemyślenia własnego wizerunku na rynku.
Program szkolenia:
- Rola i znaczenie public relations
- krótka historia public relations
- czym jest public relations dla firmy/organizacji - definicje
- public relations a komunikacja z jednostka i otoczeniem
- Wizerunek organizacji/firmy i jego znaczenie
- co składa się na wizerunek firmy/organizacji?
- pozycja i „dorobek", czyli czym się wyróżniamy
- dlaczego wizerunek jest ważny?
- public relations i jego wartość dodana (swoisty goodwill)
- Public relations a marketing
- funkcje i cele public relations i marketingu
- różnice w podejściu marketingowym i PR-owskim
- miejsce i rola PR i marketingu w firmie/organizacji
- Strategie public relations
- gdzie jesteśmy, czyli określ swoje miejsce w biznesie
- czym jest tożsamość i jej znaczenie dla firmy/organizacji
- identyfikacja otoczenia
- zaplanuj działania (zabezpiecz się)
- Komunikowanie w public relations
- komunikacja organizacji z otoczeniem
- budowanie wiarygodności organizacji
- budowanie wiarygodności przedstawicieli organizacji
- Rzecznik prasowy
- rola rzecznika prasowego w firmie/organizacji
- kim jest/powinien być rzecznik prasowy organizacji
- znaczenie budowania przyjaznych relacji z mediami i otoczeniem
- rola informacji w pracy rzecznika
- Efektywne (skuteczne) kontakty z mediami
- rodzaje mediów
- zasady i formy współpracy z mediami
- dziennikarz też człowiek
- materiały prasowe i ich znaczenie w budowaniu relacji z dziennikarzami
- konferencja prasowa - kiedy i jaka?
- wywiad - rola eksperta wbudowaniu dobrego wizerunku firmy/organizacji
- advertoriale i ich znaczenie
- prawo prasowe i jego praktyczne wykorzystanie w public relations
- Kontakty interpersonalne w public relations
- nawiązywanie kontaktów - pierwsze wrażenie
- rozmowa, czyli jak się komunikujemy (bariery komunikacyjne)
- spotkania oficjalne i nie tylko
- budowanie długotrwałych relacji/więzi
- emocje w kontaktach - jak nad nimi zapanować
- Budowanie wiarygodności przedstawicieli organizacji
- prezentacja i autoprezentacja kluczowych osób w firmie/organizacji
- znaczenie pierwszego wrażenia
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- co mówi o nas nasz wygląd
- Organizacja imprez specjalnych
- konferencje i seminaria
- targi i wystawy
- integracja pracownicza - pracownik rzecznikiem firmy/organizacji
- CRS - społeczna odpowiedzialność biznesu
- mecenat
- sponsoring
- działalność charytatywna
- wolontariat pracowniczy
- Lobbing
- czym jest lobbing
- formy lobbingu
- strategia i kampanie lobbingowe
- współpraca a VIP-ami i celebrytami
- Internet - znaczenie dla wizerunku i reputacji osoby/firmy/organizacji
- strona www
- portale społecznościowe (np. goldenline, FB, Twitter, itp.)
- zalety i wady sieci
- Sytuacje trudne, czyli jak działać w kryzysie
- rodzaje kryzysów
- co robić gdy dojdzie do kryzysu
- przewidywanie następstw - sztab kryzysowy
- zasady komunikacji w kryzysie z mediami i otoczeniem
- jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść
- kryzys szansą na sukces
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach: I dzień - 10.00 - 17.00 II dzień - 9.00 - 16.30
UWAGA! Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń.
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego. W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.
Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:
- z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
- z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
- ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 850,00 zł
RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|