WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


PUBLIC RELATIONS Z ELEMENTAMI LOBBINGU A MARKETING - sposoby budowania dobrego wizerunku osoby i firmy
8-9 sierpnia 2019
Cele szkolenia:
Zajęcia są weryfikacją obowiązkowych elementów wiedzy z zakresu public relations (także marketingu i promocji) oraz lobbingu przekształconej na niezbędne elementy strategii wyróżniającej firmę/organizację na rynku.
Szkolenie adresujemy do:
Szkolenie dedykowane jest kadrze kierowniczej (zarządy, managerowie), rzecznikom prasowym, pracownikom działów marketingu i promocji  oraz wszystkim osobom, które w swojej pracy kontaktują się z otoczeniem, mają kontakty z klientami – bezpośrednio wpływają na budowanie marki i reputacji firmy na rynku biznesowym.
Metody pracy:

Szkolenie będzie miało formę warsztatu, podczas którego przekazywana wiedza będzie wykorzystywana w ćwiczeniach grupowych i indywidualnych. Uczestnicy będą mieli możliwość doskonalenia umiejętności komunikacji z otoczeniem, klientami i mediami, radzenia sobie w kryzysie oraz „przetrenowania” różnych sytuacją przed kamerą. Zapoznają się również z podstawowymi zapisami prawa prasowego i sposobami efektywnego kontaktowania się z dziennikarzami.

Podczas warsztatu szkoleniowego każdy uczestnik zostanie zainspirowany do przemyślenia własnego wizerunku na rynku.

Program szkolenia:

  • Rola i znaczenie public relations
    • krótka historia public relations
    • czym jest public relations dla firmy/organizacji - definicje
    • public relations a komunikacja z jednostka i otoczeniem
  • Wizerunek organizacji/firmy i jego znaczenie
    • co składa się na wizerunek firmy/organizacji?
    • pozycja i „dorobek", czyli czym się wyróżniamy
    • dlaczego wizerunek jest ważny?
    • public relations i jego wartość dodana (swoisty goodwill)
  • Public relations a marketing
    • funkcje i cele public relations i marketingu
    • różnice w podejściu marketingowym i PR-owskim
    • miejsce i rola PR i marketingu w firmie/organizacji
  • Strategie public relations
    • gdzie jesteśmy, czyli określ swoje miejsce w biznesie
    • czym jest tożsamość i jej znaczenie dla firmy/organizacji
    • identyfikacja otoczenia
    • zaplanuj działania (zabezpiecz się)
  • Komunikowanie w public relations
    • komunikacja organizacji z otoczeniem
    • budowanie wiarygodności organizacji
    • budowanie wiarygodności przedstawicieli organizacji
  • Rzecznik prasowy
    • rola rzecznika prasowego w firmie/organizacji
    • kim jest/powinien być rzecznik prasowy organizacji
    • znaczenie budowania przyjaznych relacji z mediami i otoczeniem
    • rola informacji w pracy rzecznika
  • Efektywne (skuteczne) kontakty z mediami
    • rodzaje mediów
    • zasady i formy współpracy z mediami
    • dziennikarz też człowiek
    • materiały prasowe i ich znaczenie w budowaniu relacji z dziennikarzami
    • konferencja prasowa - kiedy i jaka?
    • wywiad - rola eksperta wbudowaniu dobrego wizerunku firmy/organizacji
    • advertoriale i ich znaczenie
    • prawo prasowe i jego praktyczne wykorzystanie w public relations
  • Kontakty interpersonalne w public relations
    • nawiązywanie kontaktów - pierwsze wrażenie
    • rozmowa, czyli jak się komunikujemy (bariery komunikacyjne)
    • spotkania oficjalne i nie tylko
    • budowanie długotrwałych relacji/więzi
    • emocje w kontaktach - jak nad nimi zapanować
  • Budowanie wiarygodności przedstawicieli organizacji
    • prezentacja i autoprezentacja kluczowych osób w firmie/organizacji
    • znaczenie pierwszego wrażenia
    • komunikacja werbalna i niewerbalna
    • co mówi o nas nasz wygląd
  • Organizacja imprez specjalnych
    • konferencje i seminaria
    • targi i wystawy
    • integracja pracownicza - pracownik rzecznikiem firmy/organizacji
  • CRS - społeczna odpowiedzialność biznesu
    • mecenat
    • sponsoring
    • działalność charytatywna
    • wolontariat pracowniczy
  • Lobbing
    • czym jest lobbing
    • formy lobbingu
    • strategia i kampanie lobbingowe
    • współpraca a VIP-ami i celebrytami
  • Internet - znaczenie dla wizerunku i reputacji osoby/firmy/organizacji
    • strona www
    • portale społecznościowe (np. goldenline, FB, Twitter, itp.)
    • zalety i wady sieci
  • Sytuacje trudne, czyli jak działać w kryzysie
    • rodzaje kryzysów
    • co robić gdy dojdzie do kryzysu
    • przewidywanie następstw - sztab kryzysowy
    • zasady komunikacji w kryzysie z mediami i otoczeniem
    • jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść
    • kryzys szansą na sukces

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń.

Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 850,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Wróć