Szkolenia otwarte
PROFESJONALNY SPRZEDAWCA
| 5-6 września 2019
|
|
Celem warsztatów jest:- nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do pracy na stanowisku profesjonalnego sprzedawcy
- doskonalenie umiejętności w komunikacji międzyludzkiej i podnoszenie umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej
- poznanie efektywnych technik sprzedaży
- podniesienie motywacji Uczestnika szkolenia
Warsztaty kształtują praktyczne umiejętności prowadzenia ukierunkowanej rozmowy oraz odkrywania potrzeb i wpływania na decyzje Klienta. Podczas warsztatów Uczestnicy będą mieli okazję poznać zachowania Klienta i ich przyczyny oraz zasady efektywnego sposobu prowadzenia rozmowy z Klientem, a także przećwiczyć technikę zadawania pytań i aktywnego słuchania.
Do uczestnictwa w warsztatach serdecznie zapraszamy:- sprzedawców
- przedstawicieli handlowych i regionalnych
- wszystkie osoby zajmujące się sprzedażą, chcące usystematyzować oraz pogłębić swoją wiedzę dotyczącą procesu sprzedaży, obsługi Klienta, technik sprzedażowych
- doradców rozpoczynających swoją przygodę z profesjonalną sprzedażą oraz obsługą Klienta
Metodyka pracy podczas warsztatów:- interaktywny wykład
- szkolenie połączone będzie z prezentacją multimedialną, wspomagającą omówienie tematyczne
- praca indywidualna i w grupach
- metody inscenizacji
- dyskusje
- ćwiczenia rozładowujące napięcie
Program warsztatów obejmuje następujące zagadnienia: CHARAKTERYSTYKA ZAWODU SPRZEDAWCY- wiedza sprzedawcy na temat produktu
- budowanie doskonałego wizerunku sprzedawcy w sklepie
- mowa ciała pomagająca w kontaktach handlowych z Klientami - zajęcie najlepszego miejsca do rozmów z Klientami - techniki sprzedaży, podczas nawiązywania kontaktów wzrokowych z Klientami
CECHY I PREDYSPOZYCJE DO SPRZEDAŻY
- własny plan sprzedaży
- sposoby utrzymania pozytywnego nastawienia w środowisku pracy
- przyciąganie uwagi Klienta
- jak wykazać przewagę swojej oferty nad innymi?
SPRAWNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
- najistotniejsze elementy kontaktu z Klientem
- komunikacja werbalna - jak zdobywać płaszczyznę porozumienia? - relacja nadawca - odbiorca, rola informacji zwrotnej - "jakim jesteś mówcą"? - komunikacja niewerbalna - odczytywanie najważniejszych informacji z kanałów niewerbalnych - jak korzystać z dystansu fizycznego, synchronizacja ciała? - aktywne słuchanie - techniki aktywnego słuchania
- odpowiadanie na pytania i odpieranie obiekcji Klientów
- techniki prowadzenia rozmów w przypadku obiekcji Klientów - techniki sprzedaży wykorzystywane do odpierania obiekcji - przygotowanie zestawu odpowiedzi na typowe obiekcje
EFEKTYWNA OBSŁUGA KLIENTA - KLIENT NASZ PAN
- idealny Klient
- filtr Klientów niedoskonałych
- zachowanie sprzedawcy w pierwszych minutach obecności Klienta w sklepie
- techniki sprzedaży podczas nawiązania pierwszej rozmowy z Klientami sklepu
- przyciąganie uwagi - wywołanie chęci zakupu
- techniki sprzedaży, podczas prowadzenia rozmów o cenach z Klientami sklepu
- tworzenie atmosfery sprzyjającej zakupom w sklepie
- tworzenie pozytywnej atmosfery do rozmowy z Klientami sklepów - techniki sprzedaży budujące wiarygodność sprzedawców w sklepie - techniki sprzedaży pozwalając na zdobycie i utrzymanie sympatii Klientów
- właściwe zachowanie sprzedawcy w końcowej fazie sprzedaży
- odczytywanie sygnałów gotowości Klienta do zakupu - techniki sprzedaży przyspieszające decyzje Klienta o zakupie
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY – ZNACZENIE MOTYWACJI I WŁASNYCH PRZEKONAŃ W PROCESIE SPRZEDAŻY
- udane i nieudane wizyty u Klientów
- motywy zaangażowania w sprzedaż
- wpływ nastawienia psychicznego sprzedawcy na wyniki sprzedaży
RADZENIE SOBIE Z ZASTRZEŻENIAMI
- typologia klientów
- techniki postępowania sprzedawców, podczas przyjmowania reklamacji
- asertywność - jako element wpływu i obrony
- trudne sytuacje w pracy - stres i sposoby radzenia sobie z nim
- sposoby współpracy z Klientem agresywnym - analiza źródeł agresji - proste sposoby radzenia sobie z agresją - ćwiczenia w grupach
- techniki postępowania sprzedawców w sytuacji, gdy Klient nie ma racji
- techniki postępowania sprzedawców z przemądrzałymi Klientami
- techniki postępowania sprzedawców z nieuprzejmymi Klientami
BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PUNKTU SPRZEDAŻY
- wygląd zewnętrzny
- wnętrze punktu sprzedaży
- sztuka merchandisingu
- zasady nowoczesnego merchandisingu w sklepie - podstawy merchandisingu zwiększające sprzedaż w sklepie - techniki efektywnego wykorzystania powierzchni w sklepie - techniki efektywnego wykorzystania powierzchni półek sklepowych - techniki skutecznej ekspozycji towarów na półkach sklepowych - techniki optymalizacji wielkość ekspozycji towarów na półkach
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego. W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.
Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:
- z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
- z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
- ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 1 090,00 zł
RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|