|
|
Już wkrótce - nowości w naszej ofercie szkoleniowej
Szkolenia otwarte
PROFESJONALNE ZARZĄDZANIE SEKRETARIATEM
| 16-17 kwietnia 2020
|
|
Dzięki udziałowi w naszych warsztatach:
- lepiej poznasz klasyczne jak i nowe podejście do zawodu sekretarki lub asystentki
- pomożemy Ci poznać wszystkie tajniki pracy biurowej, dzięki której stanie się ona łatwiejsza i szybsza, a zarazem jej efektywność wzrośnie sprawiając, że twoi zwierzchnicy zaczną Cię postrzegać jako profesjonalnego pracownika
- jeśli pracujesz na stanowisku sekretarki, zarządzasz albo pomagasz w kierowaniu biurem, a praca ta sprawia Ci wiele przyjemności, nasz warsztat na pewno jest dla Ciebie
- jeśli w tej chwili dokonujesz wyboru swojej drogi zawodowej i pragniesz się rozwijać, czerpiąc przy tym z najlepszych wzorców, nasz warsztat na pewno jest dla Ciebie
- jeśli pragniesz, by postrzegano Ciebie jako najwyższej klasy profesjonalistę, bez względu na fakt czy pracujesz w małej rodzinnej firmie czy w międzynarodowej korporacji, to nasze warsztaty na pewno są dla Ciebie
Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału:
- sekretarki/sekretarzy, asystentki/asystentów
- zarówno osoby doświadczone, chcące podnieść swoje kwalifikacje, jak i dopiero przygotowujące się do nowej roli zawodowej, pragnące sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu
- pracowników administracji
- wszystkie osoby chcące zdobyć nowe umiejętności, oraz profesjonalnie i kompetentnie wykonywać prace biurowo-kancelaryjne
Metodyka pracy podczas szkolenia:
- warsztaty połączone będą z prezentacja multimedialną, wspomagającą omówienie tematyczne
- atrakcyjność zajęć zapewnią liczne przykłady, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
- indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem, dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania
i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej - mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas zajęć oraz maksymalizację efektywności warsztatów
Program warsztatów obejmuje następujące zagadnienia:
- SEKRETARIAT "WIZYTÓWKĄ ORAZ SERCEM" FIRMY
- miejsce sekretariatu w strukturze organizacyjnej firmy
- rola sekretariatu w sprawnym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
- zakres odpowiedzialności i kompetencji osób zarządzających sekretariatem
- na czym polega profesjonalizm funkcjonowania sekretariatu?
- ORGANIZACJA NOWOCZESNEGO SEKRETARIATU/BIURA
- zawody - sekretarka i asystentka - w Europie i w Polsce
- efektywna współpraca z szefem i osobami strategicznymi w firmie
- podróż służbowa: krajowa i zagraniczna – zasady organizacji i rozliczeń
- PLANOWANIE ORAZ ORGANIZACJA PRACY SEKRETARIATU
- zarządzanie czasem pracy sekretariatu
- organizacja czasu pracy sekretariatu
- sporządzanie ramowego planu dnia pracy swojego oraz przełożonych
- ustalanie hierarchii ważności zadań, czyli identyfikowanie priorytetów
- rozpoznanie i eliminacja „pożeraczy” czasu
- obieg oraz efektywne zarządzanie informacją
- sekretariat, jako „centrum informacyjne” firmy
- źródła pozyskiwania informacji
- zasady udzielania informacji
- precyzyjne przekazywanie informacji
- udzielanie informacji zwrotnych
- dyskrecja w udzielaniu informacji
- informacje poufne
- ASERTYWNOŚĆ W BIURZE – SCENARIUSZE POSTAW BIZNESOWYCH
- istota i zasady zachowań asertywnych (test sprawdzający asertywność)
- asertywność w miejscu pracy
- przejawy postaw i ich wpływ na zachowania Klientów
- agresywnych, uległych, manipulatorskich
- postawa asertywna w zachowaniu i relacjach z innymi ludźmi
- asertywne wyrażanie poglądów
- umiejętność wyrażania opinii
- asertywna odmowa
- asertywne stawianie granic i ich obrona
- przyjmowanie ocen i reakcja na krytykę
- korzyści i zagrożenia wynikające z asertywnej postawy
- jak nie ulegać presji i naciskom? – „komunikat ja”, „zdarta płyta”
- DOKUMENTACJA W SEKRETARIACIE
- zasady obiegu dokumentów w firmie
- korespondencja biurowa
- rodzaje korespondencji biurowej
- ewidencja i tworzenie dokumentów biurowych
- zasady redagowania pism
- treść oraz układ graficzny korespondencji biurowej
- archiwizacja dokumentacji firmowej
- metody przechowywania dokumentów
- zasady porządkowania dokumentów poufnych, finansowych, akt osobowych
- czas przechowywania poszczególnych dokumentów
- ETYKIETA W SEKRETARIACIE
- budowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz firmy
- autoprezentacja
- kultura osobista
- rola wyglądu zewnętrznego
- biurowy savoir-vivre na co dzień
- wykorzystywanie zasad savoir-vivre w pracy sekretariatu
- zachowanie się w różnych okolicznościach (zaproszenia, życzenia, upominki, kondolencje)
- reguły przyjmowania interesantów oraz gości
- powitanie, przedstawienie, tytułowanie
- zasady pierwszeństwa
- chronienie czasu pracy szefa, czyli jak dyplomatycznie „odprawić’’ interesanta
- organizacja imprez firmowych
- SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU SEKRETARIATEM
- od czego zależy sukces komunikacji w firmie?
- na co zwracać uwagę by zachęcać innych do kontaktu?- jak budować pozytywną komunikację?
- bariery w komunikacji (telefonicznej, face to face)
- komunikacja werbalna
- jak podczas rozmowy budować atmosferę nastawioną na współpracę?
- techniki pozwalające minimalizować błędy w komunikowaniu się
- zasady wykorzystania pytań
- sztuka aktywnego słuchania
- biznesowe rozmowy telefoniczne
- nawiązanie dobrego kontaktu przez telefon
- przejrzystość i czytelność w rozmowie telefonicznej
- sposób mówienia w rozmowie telefonicznej – intonacja, szybkość mówienia, modulowanie głosu, dykcja
- komunikacja niewerbalna
- od czego zależy pozytywne pierwsze wrażenie?
- mowa ciała, mowa gestów
- UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE W „TRUDNYCH SYTUACJACH”
- co to jest „trudna sytuacja” i kiedy przestaje być trudna?
- jak okiełznać stres? zasoby osobiste i środowiskowe
- zarządzanie emocjami Klienta, sprawne ich „gaszenie”
- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach problemowych
- zastrzeżeń ze strony Klienta
- obiekcji ze strony Klienta
- krytyki ze strony Klienta
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach: I dzień - 10.00 - 17.00 (rejestracja od 9.45) II dzień - 9.00 - 16.30
Sale szkoleniowe EMPRIZ Training
Sale szkoleniowe EMPRIZ Training znajdują się w centrum miasta, niespełna piętnaście minut Starego Miasta czy dworców PKP i PKS, co znacznie ułatwia Uczestnikom dotarcie na szkolenie.
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 700,00 zł
Szkolenie w terminie 16-17 kwietnia 2020 r.: Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 5 kwietnia 2020 r. wynosi: 700,00 zł brutto Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 5 kwietnia 2020 r. wynosi: 790,00 zł brutto RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w trakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa. Szkolenia realizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlatego też istnieje możliwość otrzymania przez Uczestników zaświadczenia ukończenia na druku urzędowym MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana z Klientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który z przyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|
|