Szkolenia otwarte
PROFESJONALNA ASYSTENTKA ZARZĄDU
| 5-6 marca 2020
|
|
Celem szkolenia jest:
- omówienie specyfiki pracy asystentki zarządu
- nabycie wiedzy o sposobach efektywnej realizacji powierzonych zadań
- rozwój umiejętności pozwalających sprostać oczekiwaniom osób zarządzających
- nabycie umiejętności budowania własnej wiarygodności
- wzrost osobistej skuteczności
Szkolenie skierowane jest do:
- asystentek i sekretarek zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz administracji publicznej
- wszystkich, którzy pragną rozszerzyć swoje dotychczasowe umiejętności zawodowe
Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:
- Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
- Burze mózgów
- Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
- Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
- Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń.
- Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.
CECHY PROFESJONALNEJ ASYSTENTKI ZARZĄDU
- specyfika pracy asystentki zarządu
- zakres obowiązków
- kwalifikacje zawodowe i predyspozycje osobiste
- możliwość rozwoju zawodowego
KULTURA I ETYKA ZAWODOWA ASYSTENTKI ZARZĄDU
- savoir-vivre w pracy asystentki
- zasady pierwszeństwa
- dress code, czyli zasady doboru elementów ubioru
- etyka i odpowiedzialność w pracy
TWORZENIE WIZERUNKU WŁASNEGO I WIZERUNKU FIRMY
- prawo pierwszego wrażenia
- kreowanie marki firmy
- autoprezentacja autentyczna, fałszywa i wybiórcza
- troska o wizerunek własny, szefa i firmy
WERBALNE TECHNIKI EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
- poziomy komunikacji
- efektywna komunikacja w zespole
- zasady w kontaktach interpersonalnych
- techniki poprawiające wzajemne porozumiewanie się
- zasady przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnych
SKUTECZNA KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
- znaczenie mowy ciała w relacjach interpersonalnych
- odczytywanie znaczenia ruchów ciała: gesty, mimika, pozycja ciała, dotyk
- kontakt wzrokowy z rozmówcą
- operowanie głosem
- techniki wpływania na rozmówcę poprzez mowę ciała
- mowa ciała podczas spotkań biznesowych
ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z PRZEŁOŻONYM, CZYLI WARUNKI DOBREJ WSPÓŁPRACY MIĘDZY SZEFEM A ASYSTENTKĄ
- ustalanie zasad współpracy
- elastyczność i empatia
ASERTYWNOŚĆ W PRACY ASYSTENTKI ZARZĄDU
- asertywność – klucz do dobrej komunikacji ze światem
- stosowanie asertywnych komunikatów
- umiejętność wyrażania opinii
- przyjmowanie ocen i reakcja na krytykę
- asertywność wobec samego siebie
- korzyści i zagrożenia wynikające z asertywnej postawy
STRATEGIE RADZENIA SOBIE ZE STRESEM
- najgroźniejsze stresory
- wpływ stresu na efektywność pracy
- indywidualny styl rozwiązywania konfliktów
- co robić aby nie generować trudnych sytuacji?- czyli inteligencja emocjonalna
ROZMOWY BEZPOŚREDNIE I TELEFONICZNE Z KLIENTAMI
- pierwsze wrażenie a nastawienie klienta
- nawiązanie dobrego kontaktu, wzbudzanie zaufania klienta
- przejrzystość i czytelność
- sposoby postępowania z różnymi klientami
NARADY SŁUŻBOWE, SPOTKANIA I POSIEDZENIA ZARZĄDU
- rodzaje i formy spotkań biznesowych
- zasady zwoływania posiedzeń
- przygotowywanie materiałów, projektów uchwał
- biznesowa prezentacja multimedialna – jak dostosować treść prezentacji do odbiorców?
- przedstawianie i tytułowanie podczas spotkań
- protokołowanie podczas spotkań
NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ BIUROWĄ
- tworzenie dokumentacji biurowej
- ocena przydatności dokumentów
- segregowane i przechowywanie dokumentów
- elektroniczne moduły zarządzania dokumentacją
- praca „w chmurze”, czyli dostęp do dokumentów z każdego miejsca
ORGANIZACJA PRACY ZADANIOWEJ
- umiejętne planowanie i zarządzanie czasem
- ustalanie priorytetów
- „złodzieje czasu”, czyli jak radzić sobie z pożeraczami czasu
- koordynacja pracy własnej z pracą szefa
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach: I dzień - 10.00 - 17.00 (rejestracja uczestników od godz. 9.45) II dzień - 9.00 - 16.30
Sale szkoleniowe EMPRIZ Training
Sale szkoleniowe EMPRIZ Training znajdują się w centrum miasta, niespełna piętnaście minut Starego Miasta czy dworców PKP i PKS, co znacznie ułatwia Uczestnikom dotarcie na szkolenie.
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 850,00 zł
Szkolenie w terminie 5-6 marca 2020 r. Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 25 lutego 2020 r. wynosi: 850,00 zł brutto Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 25 lutego 2020 r. wynosi: 990,00 zł brutto RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w trakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa. Szkolenia realizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlatego też istnieje możliwość otrzymania przez Uczestników zaświadczenia ukończenia na druku MEN. Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana z Klientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który z przyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|