WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


OFFICE MANAGER - ZARZĄDZANIE SEKRETARIATEM. Efektywność w pracy Asystentki - Sekretarki
10-11 października 2019

Podczas warsztatów omówione zostaną umiejętności, które każda asystentka/sekretarka powinna profesjonalnie opanować, aby podnieść efektywność swojej pracy.
 

Zajęcia obejmować będą między innymi następujące obszary tematyczne:


  • skuteczna komunikacja – techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem
    postawy asertywnej, tworzenie korzystnego wizerunku wobec klienta, profesjonalna
    komunikacja telefoniczna
  • zasady współpracy z szefem i osobami strategicznymi w firmie - identyfikacja
    zasad indywidualnych oraz zwyczajowych, jakie należy stosować w pracy
  • dokumentacja biurowa - zasady opracowywania, przygotowywania i delegowania
  • planowanie i organizacja pracy własnej oraz współpracowników - umiejętne
    planowanie i zarządzanie czasem i priorytetami, rozpoznawanie
  • „trudne sytuacje” – opanowanie emocji, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach
    stresowych, skuteczne negocjacje z szefem, współpracownikami i klientami.

Warsztaty adresujemy do:


  • szefów biur, sekretariatów, kancelarii
  • osób odpowiedzialnych za zarządzanie sekretariatem, recepcją
  • sekretarek i asystentek zarówno doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje,
  • jak i dopiero przygotowujących się do nowej roli zawodowej, pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu.

Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:


  • Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
  • Burze mózgów
  • Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
  • Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
  • Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
  • Testy i trening umiejętności.
Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.

Ramowy program szkolenia:


  • OCENA ZAWODU ASYSTENTA/SEKRETARZA
    • możliwości rozwoju zawodowego
    • odpowiedzialność i kompetencja osób zarządzających sekretariatem
       
  • KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA - EFEKTYWNE POROZUMIEWANIE
    • rozwijanie umiejętności komunikacji dla zwiększenia efektywności pracy
    • komunikacja, jako podstawowy składnik interakcji pomiędzy ludźmi
    • umiejętności w zakresie komunikacji
       
  • ASERTYWNOŚĆ W BIURZE
    • istota i zasady zachowań asertywnych
    • asertywność w miejscu pracy
    • asertywne wyrażanie poglądów
    • umiejętność wyrażania opinii
    • przyjmowanie ocen i reakcja na krytykę
       
  • ELEMENTY NEGOCJACJI DLA ASYSTENTEK/SEKRETAREK, CZYLI JAK NIE DAĆ SIĘ PRZECHYTRZYĆ?
    • jak reagować na presję
    • jak nie poddać się technikom manipulacyjnym
    • jak wzbudzić i podtrzymywać zainteresowanie Klienta 
       
  • WSPÓŁPRACA Z SZEFEM I OSOBAMI STRATEGICZNYMI W FIRMIE
    • umiejętne przekazywanie poleceń szefa innym pracownikom
    • Asystent/Sekretarz jako potencjalne źródło nieformalnej informacji (jak uniknąć niepotrzebnych konfliktów)
    • utrzymanie prawidłowych relacji z szefem
    • lista kluczowych oczekiwań szefa
    • ochrona czasu pracy szefa
    • efektywność w pracy asystentki
        
  • ZARZĄDZANIE CZASEM - PLANOWANIE I ORGANIZACJA
    • analiza osobistego stylu pracy
    • koordynacja własnego przebiegu dnia z dniem pracy przełożonego 
       
  • ORGANIZACJA PRACY WIELOZADANIOWEJ
    • umiejętne planowanie i zarządzanie czasem i priorytetami
    • rozpoznanie i eliminacja pożeraczy czasu
    • prawidłowa koordynacja zadań
    • spójne i obiektywne przekazywanie informacji
       
  • ZARZĄDZANIE PRACĄ BIURA
    • informacja zewnętrzna i wewnętrzna
    • rodzaje informacji - zbieranie, udzielanie i ich znaczenie
       
  • BIZNESOWE ROZMOWY TELEFONICZNE - specyfika i znaczenie tej drogi informacji
    • nawiązanie dobrego kontaktu przez telefon
    • przejrzystość i czytelność w rozmowie telefonicznej
    • sposób mówienia - w kontaktach telefonicznych 
        
  • DOKUMENTACJA BIUROWA - ZASADY OPRACOWYWANIA, PRZYGOTOWANIA I DELEGOWANIA
      
  • BIZNESOWY SAVOIR - VIVRE
    • etykieta biznesowa
    • zasady pierwszeństwa
    • organizacja i udział w spotkaniach
    • współpraca ze środkami masowego przekazu

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00 (rejestracja uczestników od godz. 9.45)
II dzień - 9.00 - 16.30

Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 850,00 zł

Szkolenie w dniach 10-11 października 2019 r.:
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 30 września
2019 r. wynosi : 850,00 zł brutto
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po
30 września 2019
r. wynosi : 990,00 zł brutto
 
 

RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

  

Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w trakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkolenia realizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlatego też istnieje możliwość otrzymania przez Uczestników zaświadczenia ukończenia na druku urzędowym MEN.

Wróć