WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


NAJSKUTECZNIEJSZE TECHNIKI SPRZEDAŻY I NEGOCJACJE HANDLOWE
9-10 maja 2019
Celem szkolenia jest:
  • poszerzenie wiedzy, dotyczącej prowadzenia efektywnej sprzedaży i negocjacji
  • rozwinięcie umiejętności budowania relacji z klientem i odzyskiwania utraconych relacji
  • przećwiczenie skutecznej komunikacji oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
  • zapoznanie się z etapami procesu negocjacji oraz nabycie umiejętności profesjonalnego przygotowania się do negocjacji
  • uczestnicy w praktyczny sposób zdobędą wiedzę z zakresu technik negocjacji
Szkolenie skierowane jest do:
  • przedstawicieli handlowych, doradców, akwizytorów, sprzedawców
  • kierowników i pracowników działów sprzedaży
  • kierowników działów obsługi klienta
  • kupców
  • wszystkich zainteresowanych poznaniem i przećwiczeniem najskuteczniejszych technik sprzedaży i technik negocjacyjnych
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z elementami wykładowymi, z uwzględnieniem następujących technik:
  • multimedialna prezentacja
  • projekcja fragmentów filmów
  • ćwiczenia indywidualne i interaktywne
  • scenki sytuacyjne z nagraniem, odtwarzaniem i komentarzem eksperta
  • studium przypadku
  • testy diagnostyczne
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
  • JAK JA ROZUMIEM SPRZEDAŻ?
    • Zrozumienie istoty i celu sprzedaży
  • SPRZEDAŻ W UJĘCIU PROCESOWYM:
    • poszczególne fazy sprzedaży
  • ELASTYCZNE PODEJŚCIE W PROCESIE SPRZEDAŻY
  • BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI:
    • inicjowanie związków,
    • pielęgnacja i rozwój związków
  • SPECYFIKA BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ
  • AKTYWNE SŁUCHANIE ORAZ FUNKCJE PYTAŃ
  • PROCES SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI Z KLIENTEM - NA CZYM POLEGA? DOPASOWANIE DO KLIENTA
  • TECHNIKI WSPIERAJĄCE SKUTECZNOŚĆ KOMUNIKACJI:
    • aktywne słuchanie,
    • informacja zwrotna,
    • parafraza
  • TYPY KLIENTÓW: SOCJOLOGICZNO - PSYCHOLOGICZNE TYPY KLIENTÓW - JAK ROZPOZNAĆ I DOBRAĆ TECHNIKI PRZEKAZU BY ZOSTAĆ NAJLEPIEJ ZROZUMIANYM
  • AUTODIAGNOZA - POZNANIE SAMEGO SIEBIE - KOMUNIKACYJNE I PERCEPCYJNE TESTY DIAGNOSTYCZNE
  • METODY ROZPOZNAWANIA POTRZEB KLIENTA
  • METODY PREZENTACJI PRODUKTÓW:
    • dwie kluczowe zasady prezentacji produktu
  • ZAMIANA CECH PRODUKTU NA KORZYŚCI I PRZEWAGI:
    • argumentowanie językiem korzyści
  • ROLA SKUTECZNEGO PRZEKAZU I PERSWAZJI W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ
  • BUDOWANIE BAZY ARGUMENTÓW. PROWOKOWANIE ZASTRZEŻEŃ I ODPIERANIE ZARZUTÓW
  • SPOSOBY OBŁASKAWIANIA KLIENTÓW
  • NEGOCJACJE W PROCESIE SPRZEDAŻY. PODSTAWOWE ZASADY PROWADZENIA NEGOCJACJI SPRZEDAŻOWYCH
  • STYLE NEGOCJACYJNE A TYPY OSOBOWOŚCI NEGOCJATORÓW
  • ETAPY PROWADZENIA NEGOCJACJI SPRZEDAŻOWYCH
  • TRUDNE ROZMOWY. TRUDNE ZASTRZEŻENIA I SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z NIMI
  • ZACHOWANIA ASERTYWNE W PROCESIE SPRZEDAŻY:
    • odpieranie krytyki
    • obrona własnych racji
  • MANIPULACJE I CHWYTY NEGOCJACYJNE, MANIPULOWANIE EMOCJAMI
  • SYTUACJE KRYZYSOWE - SZYBKIE ROZWIĄZYWANIE NIEPRZEWIDZIANYCH PROBLEMÓW NEGOCJACYJNYCH

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 1 090,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Wróć