WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


KORESPONDENCJA HANDLOWA I BIZNESOWA
1-2 lipca 2019
Celem szkolenia warsztatowego jest:

  • przybliżenie uczestnikom zasad tworzenia i postępowania z korespondencją
  • omówienie formalnych zasad układu i redagowania pism
  • przećwiczenie pisania różnej korespondencji
  • poznanie najważniejszych form i rodzajów zewnętrznej korespondencji
  • rozwinięcie umiejętności „lekkiego” pisania i swobody wypowiedzi.
Szkolenie warsztatowe adresujemy do:

  • asystentek i sekretarek
  • wszystkich pracowników biurowych, w szczególności pracowników:
  • działu obsługi klientów
  • działu sprzedaży
  • działu reklamacji
  • działu zaopatrzenia
  • osób odpowiedzialnych za tworzenie korespondencji.

Szkolenie zwrócone jest również w kierunku osób, które planują dopiero rozpocząć pracę w biurze, które chciałyby poznać zasady oraz przećwiczyć tworzenie korespondencji handlowej i biznesowej.
Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:

  • Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
  • Praca na komputerach
  • Burze mózgów
  • Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
  • Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
  • Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
  • Testy i trening umiejętności.

Szkolenie warsztatowe prowadzone jest w małych, kameralnych grupach.
Ramowy program szkolenia warsztatowego:

Omawianie części modułów związanych jest z ćwiczeniami wykonywanymi na sprzęcie komputerowym,
pozwalającymi na praktyczne opanowanie poruszanych treści
  • OGÓLNE ZASADY REDAGOWANIA PISM
    • język korespondencji
    • cele komunikacji pisemnej
    • etapy tworzenia pisma
    • styl, kompozycja, rozplanowanie pisma
    • wybór i modelowanie tonu pisma
  • KLUCZOWE ZASADY POSTĘPOWANIA Z KORESPONDENCJĄ
    • elementy pisma
    • treść oraz forma pism
    • czas rozpatrywania
    • zwroty używane w korespondencji
    • zwroty zakazane w korespondencji
    • skróty w korespondencji 
  • KORESPONDENCJA ZEWNĘTRZNA - HANDLOWA
    • analiza różnych ofert handlowych
    • sporządzanie oferty handlowej
    • formułowanie zapytań ofertowych
    • postępowanie z odpowiedziami na zapytania ofertowe
    • elementy uwzględniane przy redagowaniu zamówienia
    • przygotowanie zamówień
  • BUDOWANIE POZYTYWNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM I PARTNEREM BIZNESOWYM
    • style odnoszenia się do Klienta
    • efektywne prezentowanie własnej organizacji
    • właściwe badanie, odbieranie emocji przekazywanych za pomocą pisma
    • ukryta zachęta dla Klienta
    • przygotowanie pozytywnych i negatywnych treści
    • formułowanie odpowiedzi na reklamacje, zarzuty
    • asertywność w pisanej korespondencji 
  • "TRUDNA" KORESPONDENCJA
    • analiza emocji i faktów w pismach Klientów
    • psychologiczny schemat odpowiedzi na „trudne" pisma
    • reagowanie na zarzuty i zastrzeżenia
    • komunikowanie niepopularnych decyzji
    • obrona przed manipulacją 
  • KORESPONDENCJA ELEKTRONICZNA
    • specyfika korespondencji
    • zasady pisania i wysyłania e-maili
    • struktura i tematy wiadomości
    • układ graficzny w treści korespondencji elektronicznej
    • typowe problemy  


Indywidualne konsultacje z Trenerem – w ramach potrzeb.

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00 (rejestracja uczestników od godz. 9.45)
II dzień - 9.00 - 16.30

 

Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 690,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Wróć