WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


KOMPETENTNY PRACOWNIK SAMORZĄDOWY - aspekty prawne i umiejętności
7-8 listopada 2019
Celem szkolenia warsztatowego jest:
  • poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie pracy na stanowisku urzędnika samorządowego
  • zapoznanie się z aktualnym stanem prawnym
  • wzrost umiejętności interpersonalnych
  • usprawnienie komunikacji i przekazu informacji pomiędzy pracownikami oraz w kontaktach z interesantami
  • przygotowanie Uczestników do sprawnego zarządzania pracą swoją i zespołu w którym działają
  • wzrost efektywności pracy
Szkolenie warsztatowe adresujemy do:
  • pracowników samorządowych każdego szczebla
  • pracowników samorządowych zatrudnionych w:
    • urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych
    • starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych
    • urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych
    • biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładów budżetowych utworzonych przez te związki
    • biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego
  • wszystkich osób pracujących lub chcących zacząć pracować w administracji samorządowej  
Metodyka pracy podczas szkolenia warsztatowego:
  • szkolenie prowadzone będzie w formie mini wykładów połączonych z elementami warsztatów, co gwarantuje aktywne zaangażowanie Uczestników szkolenia
  • atrakcyjność zajęć zapewnią liczne przykłady, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
  • zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę szkolenia
  • indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
  • mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas zajęć oraz maksymalizację efektywności warsztatów.
Program szkolenia warsztatowego obejmuje następujące zagadnienia:
  • Prawne aspekty pracy urzędnika samorządowego
    • Ustawa o pracownikach samorządowych
      • zmiana podstaw zatrudnienia w nowej ustawie o pracownikach samorządowych z 2008 r.
      • nowe zasady naboru na stanowiska urzędnicze
      • służba przygotowawcza
      • regulaminy w świetle nowych regulacji prawnych
      • ocena pracowników samorządowych
      • czas pracy pracowników samorządowych
      • zmiana zasad wynagradzania pracowników samorządowych
      • odpowiedzialność porządkowa pracowników samorządowych
      • zasady zwalniania pracowników samorządowych
      • uprawnienia działaczy związkowych
    • Ustawa o ochronie danych osobowych
      • charakterystyka procesów przetwarzania danych osobowych w administracji
      • dane osobowe zawarte w oświadczeniu majątkowym urzędników oraz jakich danych nie trzeba publikować
      • zakres przetwarzania danych osobowych interesantów oraz pracowników urzędu
      • Administrator Bezpieczeństwa Informacji w strukturze organizacyjnej urzędu
      • co grozi pracownikowi samorządowemu za nie przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych – kary i sankcje
      • zasady dopuszczania danych osobowych obywateli podmiotom zewnętrznym (bankom, policji, dziennikarzom, firmom zajmującym się odbieraniem odpadów komunalnych itd.)
      • zbiory danych podlegające obowiązkowi rejestracji do GIODO oraz w jaki sposób takiej rejestracji dokonać
      • co powinna zawierać dokumentacja z zakresu ochrony danych osobowych
    • Ustawa - zamówienia publiczne
      • zakres w/w ustawy dotyczący i obowiązujący pracowników samorządowych
      • aktualna podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego wg wzorcowego przebiegu procedury udzielenia 
      • różne tryby zamówień publicznych
      • różnicowanie kryteriów oceny
      • instrumenty elektroniczne w zamówieniach publicznych
  • Wizerunek urzędu
    • Tworzenie pozytywnego wizerunku instytucji (sposoby reakcji na zarzuty, kampanie negatywne, rankingi, sposoby na chwalenie się sukcesami)
    • Rola urzędnika samorządowego w budowaniu prestiżu urzędu i wizerunku administracji publicznej w społeczeństwie
    • Urzędnik przyjazny interesantowi
  • Etyka samorządowa i estetyka pracy
    • Znajomość etyki samorządowej jako obowiązek każdego pracownika samorządowego
    • Savoir-vivre
    • Kultura osobista
    • Wygląd urzędnika, czyli ubraniowy kodeks pracy
    • Aktywne przeciwdziałanie oraz zwalczanie oszustw i nadużyć
    • Relacje podwładny-przełożony 
  • Mobbing
    • Czym jest mobbing? definicje mobbingu, źródła, przyczyny, skutki
    • Mobbing a molestowanie i dyskryminacja – podobieństwa i różnice 
    • Obowiązki pracodawcy w zakresie mobbingu
    • Prawa poszkodowanego w zakresie mobbingu, czyli ochrona godności człowieka
  • Komunikacja interpersonalna w pracy urzędnika samorządowego
    • Zasady skutecznej komunikacji
    • Techniki oddziaływania w kontaktach z innymi ludźmi
    • Telefon jako narzędzie komunikacji
    • Likwidacja barier w komunikacji
    • Analiza potrzeb petenta
    • Reakcja na zachowanie petenta
    • Metody poskromienia i pozytywnego wykorzystania emocji
    • Przyjmowanie skarg, uwag i zażaleń
    • Asertywność 
  • Motywowanie siebie i podwładnych
    • Praktyczna wiedza i umiejętności motywowania siebie i pracowników
    • Skuteczne motywowanie w zależności od danego typu człowieka
    • Określenie motywatorów i demotywatorów
    • Coaching jako efektywna metoda w zakresie zarządzania
    • Mentoring – tak czy nie?
    • Skuteczne sposoby automotywacji
    • Techniki antystresowe
    • Wpływ stresu na pracę
  • Organizacja czasu pracy
    • Potrzeba zarządzania czasem
    • Korzyści wynikające z prawidłowego zarządzania czasem
    • Planowanie własnej pracy  i jego znaczenie w zarządzaniu czasem i zadaniami
    • Czym są zadania – rozmieszczenie poszczególnych czynności w czasie
    • Struktura podziału prac
    • Zmiany – czym są zmiany, dlaczego występują, jaki jest ich wpływ na przyjęte w planie założenia
    • Krzywa uczenia się
    • Autodiagnoza – ćwiczenie – mój osobisty „potencjał czasu”
    • Najczęściej popełniane błędy w zarządzaniu czasem i zadaniami. Jak radzić sobie z tymi błędami. Przewidywanie wystąpienia błędów i unikanie błędów w zarządzaniu czasem

 

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 690,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Wróć