WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI WSPÓŁCZESNEJ ASYSTENTKI - SEKRETARKI
17-18 czerwca 2019
Celem warsztatów jest:
zdobycie wiedzy oraz nabycie praktycznych umiejętności podnoszących efektywność pracy sekretariatu.
Odpowiemy m.in. na pytania:
  • na czym polega efektywne zarządzanie czasem pracy sekretariatu?
  • jak poradzić sobie z dokumentacją biurową?
  • jakie są zasady skutecznej komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej?
    - techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem postawy asertywnej
  • jak umiejętnie radzić sobie w „trudnych sytuacjach"?
  • czym jest etykieta w sekretariacie i jak ją wykorzystywać w pracy zawodowej?
Warsztaty adresujemy do:
  • asystentek i sekretarek, które dążą do poprawy efektywności swojej codziennej pracy z przełożonym, działem, klientem zewnętrznym i wewnętrznym w firmie.

Szkolenie zwrócone jest również w kierunku  osób,  które planują dopiero rozpocząć pracę na stanowisku asystentki, które chciałyby poznać zasady funkcjonowania zorganizowanego i profesjonalnego sekretariatu oraz przećwiczyć podstawowe techniki, sprzyjające dobrej organizacji i komunikacji w firmie.

Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:

Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
  • Burze mózgów
  • Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
  • Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
  • Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
  • Testy i trening umiejętności.
Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:


 

  • Sekretariat "Wizytówką oraz sercem" organizacji
    Wprowadzenie do szkolenia
    • miejsce sekretariatu w strukturze organizacyjnej
    • rola sekretariatu w sprawnym funkcjonowaniu organizacji
    • zakres odpowiedzialności i kompetencji osób zarządzających sekretariatem - biurem
    • wpływ na wizerunek podmiotu
      • tworzenie wizerunku i tożsamości podmiotu
      • kształtowanie zaufania do podmiotu
         
  • Umiejętność zarządzania informacją
    • obieg oraz efektywne zarządzanie informacją
    • sekretariat, jako "centrum informacyjne" organizacji
    • źródła pozyskiwania informacji
    • zasady udzielania informacji
    • zarządzanie dokumentacją podmiotu
       
  • Umiejętność skutecznej komunikacji interpersonalnej
    • różnice między przekazywaniem informacji, a interpretacją informacji (nadawanie „na tych samych falach")
    • sposoby zachęcania innych do kontaktu
    • dopasowanie kanału komunikacyjnego do rozmówcy
    • metody skutecznego informowania, czyli słuchanie lub słyszenie
    • komunikacja niewerbalna - warsztaty
    • mowa ciała, mowa gestów
    • komunikacja asertywna - trening asertywności
       
  • Budowanie relacji z Klientem
    • kim jest Klient? (Klient wewnętrzny, zewnętrzny, inny?)
    • typy osobowości Klientów
    • dlaczego warto budować relacje z Klientami?
       
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
    • zasady obowiązujące w rozmowie telefonicznej
    • znaczenie przygotowania
    • najczęstsze błędy
       
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą
    • prezentacja istniejących systemów organizacji korespondencji przychodzącej
    • instrukcja kancelaryjna - jaki stworzyć jednolity system zarządzania dokumentacją przychodzącą w firmie
    • metody ewidencjonowania, znakowania i dekretacji korespondencji
       
  • Umiejętność tworzenia korespondencji wychodzącej
    • podział tworzonych pism ze względu na ich zawartość i charakter
    • graficzne zasady tworzenia dokumentów firmowych
    • merytoryczne zasady tworzenia dokumentów z uwzględnieniem specyfiki firmy, treści i przeznaczenia dokumentu
    • zasady ewidencjonowania korespondencji wychodzącej
    • opracowywanie raportów ze spotkań i służbowych notatek
       
  • Etykieta w sekretariacie (Biznesowy Savoir-Vivre)
    • budowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz firmy
    • rola pierwszego wrażenia
    • sztuka przyjmowania gości ćwiczenie "stół"
    • wizyta u Klienta, towarzyszenie szefowi, auto
    • organizacja spotkań i imprez firmowych
       
  • Umiejętność radzenia sobie z „Trudnymi sytuacjami"
    • czym jest „trudna sytuacja"
    • stres - próba definicji
    • zarządzanie własnymi emocjami, ćwiczenia relaksacyjne
    • gaszenie silnych, negatywnych emocji innych ludzi (Klientów, współpracowników, szefa)
    • umiejętności radzenia sobie w sytuacjach problemowych
    • omówienie przykładowych trudnych sytuacji, w których znaleźli się Uczestnicy szkolenia, próba znalezienia rozwiązań
       
  • Umiejętność skutecznego planowania i organizowania pracy
    • zarządzanie czasem pracy w sekretariacie
    • organizacja czasu pracy
    • sporządzanie ramowego planu dnia pracy swojego oraz przełożonych
    • ustalanie hierarchii ważności zadań, czyli identyfikowanie priorytetów
    • rozpoznanie i eliminacja "pożeraczy" czasu
       

 

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00 (rejestracja uczestników od godz. 9.45)
II dzień - 9.00 - 16.30

 

Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 700,00 zł
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 4 czerwca 2019 r. wynosi: 700,00 zł brutto
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 4 czerwca 2019 r. wynosi: 790,00 zł brutto
 

 

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
 

 

Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w trakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkolenia realizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlatego też istnieje możliwość otrzymania przez Uczestników zaświadczenia ukończenia na druku urzędowym MEN.

 

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana z Klientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który z przyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Wróć