WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


JAK POPRAWIĆ KOMUNIKACJĘ W ZESPOLE URZĘDNICZYM?
3-3 lipca 2019
Celem warsztatów jest:
  • rozwinięcie w uczestnikach umiejętności efektywnego komunikowania się w kontaktach indywidualnych i grupowych
  • usprawnienie komunikacji i przekazu informacji pomiędzy pracownikami
  • pokazanie wpływu komunikacji na prawidłowe funkcjonowanie jednostki samorządowej
  • wskazanie najczęściej występujących barier w komunikacji interpersonalnej
  • wzrost umiejętności interpersonalnych
Warsztaty adresujemy do:
  • Warsztaty w szczególności adresujemy do pracowników urzędów administracji publicznej oraz wszystkich resowanych tematyką.
Metody prowadzenia zajęć:
  • krótkie wykłady wprowadzające przeplatane przykładami stanowiącymi punkt wyjścia do omawianych zagadnień
  • praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study
  • indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
  • modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
  • testy i trening umiejętności
  • mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas zajęć oraz maksymalizację efektywności warsztatów
  • warsztaty połączone będą z prezentacja multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
Program warsztatów:

  • KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W PRACY URZĘDNIKA
    • zasady skutecznej komunikacji
    • techniki oddziaływania w kontaktach z innymi ludźmi
    • telefon, jako narzędzie komunikacji
    • kultura słowa i gestu
    • likwidacja barier w komunikacji z klientem
    • analiza potrzeb klienta
    • reakcja na zachowanie petenta
    • metody poskromienia i pozytywnego wykorzystania emocji
    • przyjmowanie skarg, uwag i zażaleń
  • REGUŁY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTÓW W URZĘDZIE
    • instytucja ukierunkowana na Klienta
    • rola obsługi Klienta w kształtowaniu relacji
    • jak organizować sprawną obsługę Klienta?
  • TYPOLOGIA KLIENTA
    • analiza różnych typów Klienta
    • najczęściej spotykane sposoby zachowań Klientów w zależności od problemu i okoliczności
    • rozpoznawanie typów Klienta po zachowaniach werbalnych i niewerbalnych
    • sposoby reagowania na zachowania Klienta
    • prowadzenie rozmów z różnymi typami Klientów
  • STRES
    • metody postępowania z trudnym klientem
    • asertywność
    • techniki antystresowe
    • czynniki stresogenne
    • negatywny i pozytywny wpływ stresu na pracę
  • ZASADY PRACY I KONTAKTU Z KLIENTEM W RÓŻNYCH SYTUACJACH ORAZ ZA POŚREDNICTWEM RÓŻNYCH METOD KOMUNIKACJI
    • trudne sytuacje
    • identyfikacja problemu, jaki zgłasza Klient
    • reakcja na sygnalizowane obiekcje, wymówki, itp.
    • łagodzenie napiętych sytuacji
    • podstawowe techniki komunikacyjne sprzyjające doskonaleniu kontaktu z Klientem
    • formy kontaktu z Klientem w zależności od celu kontaktu, sprawy, sytuacji, planowanych działań

Zajęcia odbywają się według poniższego harmonogramu:
09:30 - 10:00 Rejestracja uczestników
10:00 - 17:00 Czas trwania zajęć
13:00 - 13:30 Przerwa obiadowa

Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 390,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Wróć