|
|
Już wkrótce - nowości w naszej ofercie szkoleniowej
Szkolenia otwarte
INTELIGENCJA EMOCJONALNA - praktyczna rola uczuć i emocji w komunikacji biznesowej
| 20-21 lutego 2020
|
|
Dzięki udziałowi w szkoleniu warsztatowym Uczestnicy:
- będą bardziej świadomi własnych uczuć
- w większym stopniu będą panowali nad swoimi emocjami i zachowaniami w stresujących sytuacjach
- będą potrafili lepiej interpretować oraz reagować na zachowania i emocje innych ludzi
- zwiększy się ich umiejętność przekazywania i pozyskiwania informacji w procesie komunikacji
- będą potrafili w praktyce zastosować zdobytą wiedzę w kontaktach biznesowych
Adresaci szkolenia warsztatowego:
- wyższa kadra menedżerska
- osoby zarządzające zespołami pracowników
- pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta
- pracownicy zajmujący się sprzedażą bezpośrednią
- wszyscy, dla których kontakt z innymi ludźmi jest znaczącym elementem ich pracy zawodowej
- wszyscy zainteresowani tematyką warsztatów
Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:
- Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
- Burze mózgów
- Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
- Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
- Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
- Testy i trening umiejętności
Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.
Program szkolenia obejmuje:
INTELIGENCJA EMOCJONALNA
- czym jest inteligencja emocjonalna?
- opanowanie kluczem do sukcesu - jaki sposób skutecznie trening świadomego zarządzania nad własnymi emocjami?
- znaczenie emocji i uczuć w procesie komunikacji
- podstawy budowania relacji z innymi ludźmi na płaszczyźnie zawodowej
CZYNNIKI WARUNKUJĄCE INTELIGENCJĘ EMOCJONALNĄ
- samoświadomość i samoregulacja
- umiejętności społeczne
- życie oraz praca w grupie
- wypracowywanie kompromisów
- nawiązywanie nowych kontaktów
- empatia – czyli jak wczuć się w sytuacji rozmówcy?
- motywacja
- trening świadomości emocjonalnej
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA - EFEKTYWNE POROZUMIEWANIE
- elementy komunikacji
- słuchanie jako podstawa skutecznej komunikacji
- sposób wypowiadania się – treść, brzmienie głosu, komunikacja niewerbalna (mowa ciała)
- zbieranie informacji, parafraza, kanały komunikacji
- rozwijanie umiejętności komunikacji dla zwiększenia efektywności pracy
- komunikacja, jako podstawowy składnik interakcji pomiędzy ludźmi
- umiejętności w zakresie komunikacji
JAK SKUTECZNIE ROZPOZNAWAĆ I WYKORZYSTYWAĆ EMOCJE W PROCESIE KOMUNIKACJI
- rodzaje uczuć i emocji
- uczucia wyższe
- emocje pozytywne
- emocje negatywne
- nastroje
- emocje w zespole pracowników
- sposób ważniejszy niż treść – czyli rola emocji w przekazywaniu informacji zwrotnych?
- „charakter inteligentny” a „charakter emocjonalny” – jak rozpoznawać różnice?
AUTODIAGNOZA WŁASNEGO POZIOMU INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
Sale szkoleniowe EMPRIZ Training
Sale szkoleniowe EMPRIZ Training znajdują się w centrum miasta, niespełna piętnaście minut Starego Miasta czy dworców PKP i PKS, co znacznie ułatwia Uczestnikom dotarcie na szkolenie.
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 690,00 zł
Szkolenie w terminie 20-21 lutego 2020 r.: Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 10 lutego 2020 r. wynosi: 690,00 zł brutto Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 10 lutego 2020 r. wynosi: 990,00 zł brutto RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w trakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa. Szkolenia realizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlatego też istnieje możliwość otrzymania przez Uczestników zaświadczenia ukończenia na druku urzędowym MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana z Klientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który z przyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
INTELIGENCJA EMOCJONALNA - praktyczna rola uczuć i emocji w komunikacji biznesowej
| 13-14 lutego 2019
|
|
Celem warsztatów jest:
Biorąc udział w warsztatach, uzyskujecie Państwo praktyczną wiedzę na temat: - przekazanie wiedzy o roli inteligencji emocjonalnej - w relacjach interpersonalnych, w wyznaczaniu i osiąganiu celów, w samorozwoju
- wskazanie zasad rozwijania inteligencji emocjonalnej, jako umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji z ludźmi
- pokazanie strategii i technik wyrażania emocji, kierowania emocjami oraz ich kontroli
- zwrócenie uwagi na znaczenie i używanie Inteligencji Emocjonalnej w praktyce życia codziennego
- pokazanie strategii pracy wynikających z Inteligencji Emocjonalnej tak, by stosować ją w sposób nieskomplikowany, efektywny i skuteczny
- jest lepsze poznanie siebie i innych oraz praca nad własnym "stylem interpersonalnym"
- zwiększenie świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi
- poznanie narzędzi skuteczniejszego kierowanie własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach
Warsztaty adresujemy do:
- kadry kierowniczej przedsiębiorstw
- menadżerów wszystkich szczebli zarządzania
Metody prowadzenia zajęć:
- wykład
- ćwiczenia grupowe
- autodiagnoza - praca własna
- zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną, obejmującą tematykę szkolenia
- indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem, dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
- zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach, co gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia
Program warsztatów:
- ŚWIAT EMOCJI I INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
- podstawowe pojęcia
- pomysłowość organizacyjna i grupowy iloraz inteligencji
- jak prawidłowo rozpoznawać własne uczucia?
- jak trenować swoją świadomość emocjonalną?
- jak tworzyć prawdziwe poczucie własnej wartości - psychiczne przygotowanie do działania.
- EMOCJE
- na czym polega różnica między świadomością uczuć własnych a świadomością uczuć innych ludzi?
- jak okazywać emocje?
- jak odczytywać emocje u innych?
- na czym polega gotowość do przyjmowania i wyrażania uczuć "pozytywnych" i "negatywnych"?
- jak kierować własnymi emocjami zamiast je tłumić lub "puszczać" bez kontroli
- w jaki sposób korzystać z wiedzy o emocjach w codziennych kontaktach z klientami i (współ)pracownikami?
- KOMUNIKACJA - ELEMENTY TRENINGU INTERPERSONALNEGO
- słuchanie innych ze zrozumieniem
- umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb
- ćwiczenia mające na celu zwiększenie świadomości mechanizmów własnego działania w kontaktach z klientami i (współ)pracownikami: odpowiedź na pytanie dlaczego robię to co robię, po co robię to, co robię
- efektywna i satysfakcjonująca współpraca z ludźmi
- rywalizacja zamiast agresji
- udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych
- zadawanie pytań
- parafrazowanie
- interpretowanie
- klasyfikowanie
- ocenianie
- odzwierciedlanie
- JAK WYKORZYSTYWAĆ UCZUCIA W ŻYCIU ZAWODOWYM?
- różnice pomiędzy „charakterem inteligentnym", a „charakterem emocjonalnym"
- emocje pozytywne i negatywne
- INTELIGENCJA EMOCJONALNA W KOMUNIKACJI
- słuchanie innych ze zrozumieniem
- umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb
- efektywna i satysfakcjonująca współpraca z ludźmi
- rywalizacja zamiast agresji
- udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych
- zadawanie pytań
- parafrazowanie
- interpretowanie
- klasyfikowanie
- ocenianie
- odzwierciedlanie
- KIEROWANIE WLASNYMI EMOCJAMI I PANOWANIE NAD NIMI
- znajomość własnych emocji i samoświadomość
- kierowanie emocjami
- zdolność motywowania się i samokontrola emocjonalna
- rozpoznawanie emocji u innych
- nawiązywanie i podtrzymywanie związków z innymi - umiejętności kierowania emocjami innych ludzi
- ISTOTA INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
- kompetencje emocjonalne i społeczne warunkujące inteligencję emocjonalną:
- samoregulacja
- samoświadomość
- motywacja
- empatia
- umiejętności społeczne
- PODSTAWY INTELIGENCJI SPOŁECZNEJ
- organizowanie grup
- negocjowanie rozwiązań
- nawiązywanie stosunków osobistych
- przeprowadzanie analiz społecznych
- ASERTYWNE ZARZĄDZANIE EMOCJAMI
- autodiagnoza własnych silnych i słabych obszarów
- prywatne terytorium psychologiczne
- konsekwencje przekraczania granic psychologicznych
- komunikacja asertywna
Sale szkoleniowe EMPRIZ Training
Sale szkoleniowe EMPRIZ Training znajdują się w centrum miasta, niespełna piętnaście minut Starego Miasta czy dworców PKP i PKS, co znacznie ułatwia Uczestnikom dotarcie na szkolenie.
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 690,00 zł
RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|
|