WYSZUKIWARKA
 


Szkolenia otwarte


INTELIGENCJA EMOCJONALNA - praktyczna rola uczuć i emocji w komunikacji biznesowej
Dzięki udziałowi w szkoleniu warsztatowym Uczestnicy:

  • będą bardziej świadomi własnych uczuć
  • w większym stopniu będą panowali nad swoimi emocjami i zachowaniami w stresujących sytuacjach
  • będą potrafili lepiej interpretować oraz reagować na zachowania i emocje innych ludzi
  • zwiększy się ich umiejętność przekazywania i pozyskiwania informacji w procesie komunikacji
  • będą potrafili w praktyce zastosować zdobytą wiedzę w kontaktach biznesowych
Adresaci szkolenia warsztatowego:

  • wyższa kadra menedżerska
  • osoby zarządzające zespołami pracowników
  • pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta
  • pracownicy zajmujący się sprzedażą bezpośrednią
  • wszyscy, dla których kontakt z innymi ludźmi jest znaczącym elementem ich pracy zawodowej
  • wszyscy  zainteresowani tematyką warsztatów
Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:

  • Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
  • Burze mózgów
  • Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
  • Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
  • Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
  • Testy i trening umiejętności

Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.
Program szkolenia obejmuje:

INTELIGENCJA EMOCJONALNA

  • czym jest inteligencja emocjonalna?
  • opanowanie kluczem do sukcesu - jaki sposób skutecznie trening świadomego zarządzania nad własnymi emocjami?
  • znaczenie emocji i uczuć w procesie komunikacji
  • podstawy budowania relacji z innymi ludźmi na płaszczyźnie zawodowej

CZYNNIKI WARUNKUJĄCE INTELIGENCJĘ EMOCJONALNĄ
  • samoświadomość i samoregulacja
  • umiejętności społeczne
    • życie oraz praca w grupie
    • wypracowywanie kompromisów
    • nawiązywanie nowych kontaktów
  • empatia – czyli jak wczuć się w sytuacji rozmówcy?
  • motywacja
  • trening świadomości emocjonalnej

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA - EFEKTYWNE POROZUMIEWANIE
  • elementy komunikacji
    • słuchanie jako podstawa skutecznej komunikacji
    • sposób  wypowiadania się – treść, brzmienie głosu, komunikacja niewerbalna (mowa ciała)
    • zbieranie informacji, parafraza, kanały komunikacji
  • rozwijanie umiejętności komunikacji dla zwiększenia efektywności pracy
  • komunikacja, jako podstawowy składnik interakcji pomiędzy ludźmi
  • umiejętności w zakresie komunikacji

JAK SKUTECZNIE ROZPOZNAWAĆ I WYKORZYSTYWAĆ EMOCJE W PROCESIE KOMUNIKACJI
  • rodzaje uczuć i emocji
    • uczucia wyższe
    • emocje pozytywne
    • emocje negatywne
    • nastroje
  • emocje w zespole pracowników
  • sposób ważniejszy niż treść – czyli rola emocji w przekazywaniu informacji zwrotnych?
  • „charakter inteligentny” a „charakter emocjonalny” – jak rozpoznawać różnice?

AUTODIAGNOZA WŁASNEGO POZIOMU INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
  • testy
Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 700,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Wróć

INTELIGENCJA EMOCJONALNA - praktyczna rola uczuć i emocji w komunikacji biznesowej
13-14 2019

Celem warsztatów jest:


Biorąc udział w warsztatach, uzyskujecie Państwo praktyczną wiedzę na temat:

  • przekazanie wiedzy o roli inteligencji emocjonalnej - w relacjach interpersonalnych, w wyznaczaniu i osiąganiu celów, w samorozwoju
  • wskazanie zasad rozwijania inteligencji emocjonalnej, jako umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji z ludźmi
  • pokazanie strategii i technik wyrażania emocji, kierowania emocjami oraz ich kontroli
  • zwrócenie uwagi na znaczenie i używanie Inteligencji Emocjonalnej w praktyce życia codziennego
  • pokazanie strategii pracy wynikających z Inteligencji Emocjonalnej tak, by stosować ją w sposób nieskomplikowany, efektywny i skuteczny
  • jest lepsze poznanie siebie i innych oraz praca nad własnym "stylem interpersonalnym"
  • zwiększenie świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi
  • poznanie narzędzi skuteczniejszego kierowanie własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach

 

Warsztaty adresujemy do:


  • kadry kierowniczej przedsiębiorstw
  • menadżerów wszystkich szczebli zarządzania

Metody prowadzenia zajęć:


  • wykład
  • ćwiczenia grupowe
  • autodiagnoza - praca własna
  • zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną, obejmującą tematykę szkolenia
  • indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem, dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
  • zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach, co gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia

 

Program warsztatów:


  • ŚWIAT EMOCJI I INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
    • podstawowe pojęcia
    • pomysłowość organizacyjna i grupowy iloraz inteligencji
    • jak prawidłowo rozpoznawać własne uczucia?
    • jak trenować swoją świadomość emocjonalną?
    • jak tworzyć prawdziwe poczucie własnej wartości - psychiczne przygotowanie do działania.
  • EMOCJE
    • na czym polega różnica między świadomością uczuć własnych a świadomością uczuć innych ludzi?
    • jak okazywać emocje?
    • jak odczytywać emocje u innych?
    • na czym polega  gotowość do przyjmowania i wyrażania uczuć "pozytywnych" i "negatywnych"?
    • jak kierować własnymi emocjami zamiast je tłumić lub "puszczać" bez kontroli
    • w jaki sposób korzystać z wiedzy o emocjach w codziennych kontaktach z klientami i (współ)pracownikami?
  • KOMUNIKACJA - ELEMENTY TRENINGU INTERPERSONALNEGO
    • słuchanie innych ze zrozumieniem
    • umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb
    • ćwiczenia mające na celu zwiększenie świadomości mechanizmów własnego działania w kontaktach z klientami i (współ)pracownikami: odpowiedź na pytanie dlaczego robię to co robię, po co robię to, co robię
    • efektywna i satysfakcjonująca współpraca z ludźmi
    • rywalizacja zamiast agresji
    • udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych
    • zadawanie pytań
    • parafrazowanie
    • interpretowanie
    • klasyfikowanie
    • ocenianie
    • odzwierciedlanie
  • JAK WYKORZYSTYWAĆ UCZUCIA W ŻYCIU ZAWODOWYM?
    • różnice pomiędzy „charakterem inteligentnym", a „charakterem emocjonalnym"
    • emocje pozytywne i negatywne
  • INTELIGENCJA EMOCJONALNA W KOMUNIKACJI
    • słuchanie innych ze zrozumieniem
    • umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb
    • efektywna i satysfakcjonująca współpraca z ludźmi
    • rywalizacja zamiast agresji
    • udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych
    • zadawanie pytań
    • parafrazowanie
    • interpretowanie
    • klasyfikowanie
    • ocenianie
    • odzwierciedlanie
  • KIEROWANIE WLASNYMI EMOCJAMI I PANOWANIE NAD NIMI
    • znajomość własnych emocji i samoświadomość
    • kierowanie emocjami
    • zdolność motywowania się i samokontrola emocjonalna
    • rozpoznawanie emocji u innych
    • nawiązywanie i podtrzymywanie związków z innymi - umiejętności kierowania emocjami innych ludzi
  • ISTOTA INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
    • kompetencje emocjonalne i społeczne warunkujące inteligencję emocjonalną:
      • samoregulacja
      • samoświadomość
      • motywacja
      • empatia
      • umiejętności społeczne
  • PODSTAWY INTELIGENCJI SPOŁECZNEJ
    • organizowanie grup
    • negocjowanie rozwiązań
    • nawiązywanie stosunków osobistych
    • przeprowadzanie analiz społecznych
  • ASERTYWNE ZARZĄDZANIE EMOCJAMI
    • autodiagnoza własnych silnych i słabych obszarów
    • prywatne terytorium psychologiczne
    • konsekwencje przekraczania granic psychologicznych
    • komunikacja asertywna

 

Proszę o przesłanie szczegółowego programu:
Imię i nazwisko

Nazwa firmy

Telefon

Fax

E-mail

Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie

Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 700,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Wróć