Szkolenia otwarte
ETYKIETA BIZNESU - czyli biznesowy Savoir-Vivre
| 12-13 listopada 2019
|
|
Udział w warsztatach pozwoli uzyskać praktyczną wiedzę na temat współczesnych reguł profesjonalnego savoir-vivru, w szczególności: - jak przestrzegać zasad dobrych obyczajów w kontaktach biznesowych oraz towarzyskich?
- jak prawidłowo przygotować korespondencję biznesową z zachowaniem zasad savoir-vivru?
- jakimi zasadami kierować się przy prawidłowym kreowaniu etykiety wyglądu zewnętrznego?
- jak profesjonalnie zorganizować zarówno małą uroczystość firmową, jak również konferencję prasową?
- jakich zasad przestrzegać przyjmując delegacje gości zagranicznych?
- jak nie popełniać gaf wynikających z różnic kulturowych?
Warsztaty adresujemy do: - menadżerów
- pracowników wszystkich szczebli,
którzy, aby osiągnąć sukces poza fachową wiedzą powinni odznaczać się znajomością nienagannych manier w środowisku biznesu - wszystkich osób chcących bez kompleksów poruszać się we współczesnym świecie
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia: - Savoir-Vivre w biznesie - wprowadzenie
- elementy protokołu dyplomatycznego w biznesie
- rola współczesnej etykiety w biznesie przy budowaniu relacji
- savoir-vivre dnia codziennego
- Kreowanie wizerunku w biznesie
- kreowanie własnego wizerunku
- reprezentowanie siebie i organizacji
- zasady dobierania garderoby oraz w zależności od piastowanego stanowiska,
- etykieta wizerunku służbowego i pożądanie wywieranie wpływu
- gradacje strojów i ich wykorzystanie w różnych okazjach
- znaczenie pierwszeństwa (procedencja) w działaniach organizacji
- kreowanie wizerunku firmy
- wizerunek firmy - wizytówką na rynku
- budowanie prestiżu i marki organizacji
- Wizyty delegacji zagranicznych oraz wyjazdy służbowe
- precyzyjne przygotowanie planu wyjazdu służbowego (arkusz wizyty)
- uwzględnienie świąt oraz uroczystości lokalnych podczas wyjazdu
- hierarchia miejsc w samochodzie
- przedstawianie gości
- tytułowanie podczas spotkań roboczych i oficjalnych
- procedencja - zasada pierwszeństwa w biznesie (samochód, stół, winda...)
- przygotowanie programu pobytu delegacji
- Kultura Organizacyjna
- znaczenie kultury organizacyjnej w okresie zmian rynkowych
- typy kultur organizacyjnych - gdzie jest nasza organizacja
- wykorzystanie znajomości kultury organizacyjnej do bycia skutecznym na rynku
- komunikacja niewerbalna i niewerbalna w sytuacjach organizacyjnych
- znaczenie mowy ciała w uwarunkowaniach kulturowych
- korespondencja w biznesie - zasady etykiety w korespondencji
- Różnice kulturowe w biznesowych stosunkach międzynarodowych
- na czym polega etykieta w biznesie międzynarodowym?
- budowanie pozytywnych relacji pomiędzy przedstawicielami odmiennych kultur
- osiąganie założonych celów przez poszanowanie tradycji i obyczajów cudzoziemców
- Spotkania biznesowe
- rodzaje spotkań i ich wpływ na budowanie pozycji własnej i organizacji
- podział formalne - nieformalne
- śniadania robocze
- business lunch
- garden-party
- koktajle, lampki wina
- uroczyste śniadania i obiady
- zakres obowiązków w kwestii organizacji przyjęć
- przygotowanie treści oraz formy zaproszenia
- dobór menu oraz trunków stosownych do uroczystości
- co jak i czym jeść, czyli taktowne zachowanie się przy stole i unikanie faux-pas.
Program warsztatów realizowany jest w ciągu jednego dnia w godzinach: 9.00 - 16.30 UWAGA! Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty szkolenia zamkniętego prosimy o kontakt z Działem Szkoleń.
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego. W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.
Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:
- z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
- z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
- ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 740,00 zł
RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|