WYSZUKIWARKA
 


 


 
Już wkrótce - nowości w naszej ofercie szkoleniowej
 


Szkolenia otwarte


BIZNESOWY SAVOIR-VIVRE
19-20 sierpnia 2019

Udział w warsztatach pozwoli uzyskać praktyczną wiedzę na temat współczesnych reguł profesjonalnego savoir-vivre'u, w szczególności:

  • jak przestrzegać zasad dobrych obyczajów w kontaktach biznesowych oraz towarzyskich
  • jak prawidłowo przygotować korespondencję biznesową z zachowaniem zasad savoir-vivre'u
  • jakimi zasadami kierować się przy prawidłowym kreowaniu etykiety wyglądu zewnętrznego
  • jak profesjonalnie zorganizować zarówno małą uroczystość firmową, jak również konferencję prasową
  • jakich zasad przestrzegać przyjmując delegacje gości zagranicznych
  • jak nie popełniać gaf wynikających z różnic kulturowych

Warsztaty adresujemy do:

  • menadżerów i kierowników wszystkich szczebli zarządzania, którzy, aby osiągnąć sukces poza fachową wiedzą oraz umiejętnościami menadżerskimi powinni odznaczać się znajomością nienagannych manier w środowisku biznesu
  • wszystkich osób chcących bez kompleksów poruszać się we współczesnym świecie
Metodyka pracy podczas warsztatów:
  • szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnych zajęć praktycznych
  • poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusje z trenerami zajęcia będą prowadzone w takiej formie, aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
  • szkolenie połączone będzie z prezentacją multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
  • mała liczebność grupy gwarantuje aktywne uczestnictwo w realizacji ćwiczeń indywidualnych i grupowych

W trakcie szkolenia poruszone zostaną zagadnienia:  

  • WSPÓŁCZESNY SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE
    • elementy protokołu dyplomatycznego w biznesie
    • rola współczesnej etykiety w biznesie oraz życiu towarzyskim
    • savoir-vivre dnia codziennego
       
  • KREOWANIE WIZERUNKU W BIZNESIE
     
  • SZTUKA PROFESJONALNEJ KOMUNIKACJI W BIZNESIE
    • komunikacja werbalna i niewerbalna, m.in. body language
    • zasady etykiety w korespondencji biznesowej - tradycyjnej i elektronicznej
       
  • ETYKIETA W NEGOCJACJACH
    • istota negocjacji międzykulturowych
    • zasady negocjacji w różnych kulturach (Europa, Stany Zjednoczone, Azja)
       
  • PRZYJĘCIA I UROCZYSTOŚCI
    • rodzaje uroczystości, zakres obowiązków w kwestii organizacji przyjęć
    • zaproszenia, menu
    • taktowne zachowanie się przy stole i unikanie popełniania gaf
       
  • RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESOWYCH STOSUNKACH MIĘDZYNARODOWYCH
    • na czym polega etykieta w biznesie międzynarodowym?
    • budowanie pozytywnych relacji pomiędzy przedstawicielami odmiennych kultur
       
  • WYJAZDY SŁUŻBOWE ORAZ WIZYTY DELEGACJI ZAGRANICZNYCH
    • precyzyjne przygotowanie planu wyjazdu służbowego

Szkolenie realizowane jest w przeciągu jednego dnia - 8 godzin

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa

 

Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego.
W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.

 


 

Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:

  • z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
  • z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
  • ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).


Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Cena wynosi: 745,00 zł

 
RABATY!!!

Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!

 

Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.  

Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.

  
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.

Proszę o przesłanie dodatkowych informacji o szkoleniu:

Imię i nazwisko


Nazwa organizacji


Telefon


E-mail



Wróć