Szkolenia otwarte
ASERTYWNOŚĆ W RELACJACH BIZNESOWYCH - intensywny trening asertywności
| 5-5 czerwca 2019
|
|
Celem szkolenia jest:
- nabycie umiejętności asertywnego reagowania w sytuacjach trudnych, w oparciu
o kontrolę własnych stanów emocjonalnych i świadome kształtowanie relacji z otoczeniem
Szkolenie skierowane jest do:
- osób, które chcą rozwinąć swoje zdolności komunikacyjne oparte na zachowaniach asertywnych,
zwiększyć swoją skuteczność dzięki umiejętności wyrażania swoich opinii, poglądów, pragnień i uczuć w bezpośredni sposób
Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki: - Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia.
- Burze mózgów
- Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne definiowanie własnych silnych i słabych stron, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
- Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań.
- Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
- Psychozabawy
- Testy i trening umiejętności
Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.
Program szkolenia:
- MAPA ASERTYWNOŚCI - autoanaliza własnej asertywności wskazująca uczestnikowi obszary trudności w asertywnym zachowaniu. (Analiza obejmuje dziesięć obszarów: obrona swoich praw w sytuacjach społecznych, obrona swoich praw w kontaktach osobistych, Inicjatywa i kontakty osobiste, oceny - wyrażanie i przyjmowanie krytyki i pochwały, wyrażanie próśb, wyrażanie uczuć, wyrażanie opinii, wystąpienie publiczne, kontakt z autorytetem oraz naruszenie cudzego terytorium.)
- DLACZEGO ZACHOWANIA ASERTYWNE MAJĄ PRZEWAGĘ NAD ULEGŁYMI I AGRESYWNYMI ORAZ JAK JE ROZRÓŻNIĆ?
- PO CZYM POZNAĆ CZY MOJE ZACHOWANIE: MOWA I POSTAWA SĄ ASERTYWNE?
- ASERTYWNY JĘZYK - cechy i zalety
- PROWADZENIE RELACJI - ODDZIELENIE OSOBY OD ZADANIA - co daje, na czym polega i jak tego dokonać?
- UMIEJĘTNOŚĆ OBRONY SWOICH PRAW Z JEDNOCZESNYM ZACHOWANIEM NIENARUSZALNOŚCI PRAW DRUGIEJ OSOBY
- WYRAŻANIE UCZUĆ POZYTYWNYCH I NEGATYWNYCH - jak to robić asertywnie?
- TRENING: ASERTYWNEGO PRZYJMOWANIA OCEN I KRYTYKI - jak do tego podejść, aby dobrze się z tym czuć? Udzielania informacji zwrotnej (asertywna krytyka) - jak mówić innym, że coś nam się nie podoba i być wobec nich i siebie w porządku
- ETAPY PROCESU „BYCIA ASERTYWNYM" - planowanie pracy nad doskonaleniem własnych asertywnych zachowań
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group - Warszawa
Sala szkoleniowa EMPRIZ Group znajduje się zaledwie 4 przystanki od Dworca Centralnego. W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne i biznesowe.
Dotarcie jest dosyć proste dzięki znakomitej lokalizacji:
- z Dworca Centralnego - tramwajami (ok. 8 min)
- z Dworca Zachodniego - autobusami/ tramwajami (ok. 20 min)
- ze Starego Miasta - autobusami/tramwajami (ok. 8-10 min.).
Szczegółowe opisy prowadzącego(ych) szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową. Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.
Cena wynosi: 370,00 zł
RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osobagratis!
Cena obejmuje:udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek wtrakcie trwania zajęć, imienny certyfikat uczestnictwa.
Szkoleniarealizowane są jako program kształcenia ustawicznego, dlategoteż istnieje możliwość otrzymania przez Uczestnikówzaświadczenia ukończenia na druku MEN.
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibieZamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całegokraju. Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana zKlientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który zprzyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.
|
|
Wróć |
|